Enseñanza de lenguajes de especialidad: perspectiva didáctica para el análisis y comprensión de textos especializados Auteurs-es Mercedes Suárez de la Torre Universidad Autónoma de Manizales Mónica Naranjo Ruiz Universidad Autónoma de Manizales Mots-clés : ensenyament de llenguatges d’especialitat, text especialitzat, anàlisi del discurs Résumé Ensenyament de llenguatges d’especialitat: perspectiva didàctica per a l’anàlisi i comprensió de textos especialitzats Aquest article presenta algunes de les condicions discursives i textuals que faciliten la comprensió i l’anàlisi d’un text a l’aula com a eina per ensenyar llenguatges d’especialitat. Els resultats obtinguts mostren que és possible utilitzar formes diferents a les tradicionals per orientar cursos de llengües amb propòsits específics. Téléchargements Les données relatives au téléchargement ne sont pas encore disponibles. Bibliographies de l'auteur-e Mercedes Suárez de la Torre, Universidad Autónoma de Manizales María Mercedes Suárez de la Torre és doctora en Lingüística Aplicada per la Universitat Pompeu Fabra. Professora titular de la Universitat Autònoma de Manizales (Colòmbia), on dirigeix el doctorat en Ciències Cognitives, el màster de Traducció i lidera el grup de recerca CITERM (Centro de Investigación Terminológica). Actualment, és presidenta de la Xarxa Iberoamericana de Terminologia (RITERM). Mónica Naranjo Ruiz, Universidad Autónoma de Manizales Mónica Naranjo Ruiz és llicenciada en Llengües Modernes per la Universitat de Caldas, especialista en Traducció, en Recerca i Docència Universitària, i màster en Traducció per la Universitat Autònoma de Manizales (Colòmbia). Actualment, és professora associada de la Universitat Autònoma de Manizales, on dirigeix l'Institut d'Idiomes i participa com a investigadora en el grup CITERM. Téléchargements PDF (Català) PDF (Español) (Español) PDF (Spanish) (English) Publié-e 2013-12-23 Comment citer Suárez de la Torre, M., & Naranjo Ruiz, M. (2013). Enseñanza de lenguajes de especialidad: perspectiva didáctica para el análisis y comprensión de textos especializados. Terminàlia, 2(8), 26–36. Consulté à l’adresse https://revistes.iec.cat/index.php/Terminalia/article/view/74332 Styles bibliographiques ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Télécharger la référence Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Numéro No. 8: Décembre 2013 Rubrique Des articles Licence Cet ouvrage est soumis -sauf indication contraire dans le texte, les photographies ou autres illustrations- à une licence Reconnaissance - Non commerciale - Sans ouvrages dérivés 3.0 Espagne de Creative Commons, dont le texte complet peut être consulté sur le site http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/fr/deed.fr. La reproduction, la distribution et la communication de l'ouvrage par le public en général sont donc autorisées pourvu que la paternité intellectuelle en soit reconnue, ainsi que l'entité qui en fait la publication, et qu'il n'en soit pas fait un usage commercial ni aucun ouvrage dérivé.