Enseñanza de lenguajes de especialidad: perspectiva didáctica para el análisis y comprensión de textos especializados

Auteurs-es

  • Mercedes Suárez de la Torre Universidad Autónoma de Manizales
  • Mónica Naranjo Ruiz Universidad Autónoma de Manizales

Mots-clés :

ensenyament de llenguatges d’especialitat, text especialitzat, anàlisi del discurs

Résumé

Ensenyament de llenguatges d’especialitat: perspectiva didàctica per a l’anàlisi i comprensió de textos especialitzats

Aquest article presenta algunes de les condicions discursives i textuals que faciliten la comprensió i l’anàlisi d’un text a l’aula com a eina per ensenyar llenguatges d’especialitat. Els resultats obtinguts mostren que és possible utilitzar formes diferents a les tradicionals per orientar cursos de llengües amb propòsits específics.

Téléchargements

Les données relatives au téléchargement ne sont pas encore disponibles.

Bibliographies de l'auteur-e

Mercedes Suárez de la Torre, Universidad Autónoma de Manizales

María Mercedes Suárez de la Torre és doctora en Lingüística Aplicada per la Universitat Pompeu Fabra. Professora titular de la Universitat Autònoma de Manizales (Colòmbia), on dirigeix el doctorat en Ciències Cognitives, el màster de Traducció i lidera el grup de recerca CITERM (Centro de Investigación Terminológica). Actualment, és presidenta de la Xarxa Iberoamericana de Terminologia (RITERM).

Mónica Naranjo Ruiz, Universidad Autónoma de Manizales

Mónica Naranjo Ruiz és llicenciada en Llengües Modernes per la Universitat de Caldas, especialista en Traducció, en Recerca i Docència Universitària, i màster en Traducció per la Universitat Autònoma de Manizales (Colòmbia). Actualment, és professora associada de la Universitat Autònoma de Manizales, on dirigeix l'Institut d'Idiomes i participa com a investigadora en el grup CITERM.

Publié-e

2013-12-23

Comment citer

Suárez de la Torre, M., & Naranjo Ruiz, M. (2013). Enseñanza de lenguajes de especialidad: perspectiva didáctica para el análisis y comprensión de textos especializados. Terminàlia, (8), 26–36. Consulté à l’adresse https://revistes.iec.cat/index.php/Terminalia/article/view/74332

Numéro

Rubrique

Des articles

Articles les plus lus du,de la,des même-s auteur-e-s