El Grup Bon Preu alimenta el català. Col·laboració entre el Grup Bon Preu i el Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) Auteurs-es Eva Rodríguez Ollé Consorci per a la Normalització Lingüística DOI: 10.2436/20.2503.01.213 Mots-clés : promoció de la llengua catalana, clients i treballadors, variants dialectals, etiquetes de productes Résumé Entre 2021 i 2023, el Grup Bon Preu i el Consorci per a la Normalització Lingü.stica (CPNL) van col·laborar en la campanya «Alimenta el català» per fomentar l’ús del català entre el personal dels establiments i els seus clients. Aquesta iniciativa va incloure concursos lingü.stics a Instagram per als clients, en què es van recollir més de set-centes variants dialectals que es van incorporar a les etiquetes dels productes segons la regió. Per als treballadors, es van oferir cursos de català i un concurs intern per millorar el lèxic laboral. La campanya va reforçar la responsabilitat lingüística i l’ús de la llengua en el sector socioeconòmic i va fomentar un fort vincle amb la clientela. Téléchargements Les données relatives au téléchargement ne sont pas encore disponibles. Téléchargements PDF (Català) Publié-e 2024-12-30 Comment citer Rodríguez Ollé , E. (2024). El Grup Bon Preu alimenta el català. Col·laboració entre el Grup Bon Preu i el Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL). Terminàlia, 2(30), 60–63. Consulté à l’adresse https://revistes.iec.cat/index.php/Terminalia/article/view/154422 Styles bibliographiques ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Télécharger la référence Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Numéro No. 30: décembre Rubrique Dossier: Activitats de dinamització terminològica Licence Cet ouvrage est soumis -sauf indication contraire dans le texte, les photographies ou autres illustrations- à une licence Reconnaissance - Non commerciale - Sans ouvrages dérivés 3.0 Espagne de Creative Commons, dont le texte complet peut être consulté sur le site http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/fr/deed.fr. La reproduction, la distribution et la communication de l'ouvrage par le public en général sont donc autorisées pourvu que la paternité intellectuelle en soit reconnue, ainsi que l'entité qui en fait la publication, et qu'il n'en soit pas fait un usage commercial ni aucun ouvrage dérivé.