El Grup Bon Preu alimenta el català. Col·laboració entre el Grup Bon Preu i el Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL)

Auteurs-es

Mots-clés :

promoció de la llengua catalana, clients i treballadors, variants dialectals, etiquetes de productes

Résumé

Entre 2021 i 2023, el Grup Bon Preu i el Consorci per a la Normalització Lingü.stica (CPNL) van col·laborar en la campanya «Alimenta el català» per fomentar l’ús del català entre el personal dels establiments i els seus clients. Aquesta iniciativa va incloure concursos lingü.stics a Instagram per als clients, en què es van recollir més de set-centes variants dialectals que es van incorporar a les etiquetes dels productes segons la regió. Per als treballadors, es van oferir cursos de català i un concurs intern per millorar el lèxic laboral. La campanya va reforçar la responsabilitat lingüística i l’ús de la llengua en el sector socioeconòmic i va fomentar un fort vincle amb la clientela.

Téléchargements

Les données relatives au téléchargement ne sont pas encore disponibles.

Téléchargements

Publié-e

2024-12-30

Comment citer

Rodríguez Ollé , E. (2024). El Grup Bon Preu alimenta el català. Col·laboració entre el Grup Bon Preu i el Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL). Terminàlia, 2(30), 60–63. Consulté à l’adresse https://revistes.iec.cat/index.php/Terminalia/article/view/154422

Numéro

Rubrique

Dossier: Activitats de dinamització terminològica