Educar en materia de feminismo y violencia de género: el alcance del diccionario (Education on feminism and gender-based violence: the scope of the dictionary)

Auteurs-es

  • Beatriz Guerrero García Universidad de Salamanca

Mots-clés :

lexicografia escolar, terminologia, feminisme, violència de gènere, educació secundària

Résumé

Mitjançant la confecció de propostes de definició de 10 termes a partir de definicions reals d’alumnes de secundària, es pretén estudiar com construeixen el significat de paraules especialitzades els estudiants d’ESO i valorar el mètode lexicogràfic bottom-up. Es va observar que les diferències de conceptualització entre primer i segon cicle d’ESO són prou significatives com per a considerar establir dos subtipus de diccionaris destinats a l’educació secundària.

Téléchargements

Les données relatives au téléchargement ne sont pas encore disponibles.

Publié-e

2022-11-14

Comment citer

Guerrero García, B. (2022). Educar en materia de feminismo y violencia de género: el alcance del diccionario (Education on feminism and gender-based violence: the scope of the dictionary). Terminàlia, 2(26), 36–45. Consulté à l’adresse https://revistes.iec.cat/index.php/Terminalia/article/view/150187

Numéro

Rubrique

Des articles