La informació sobre videojocs com a àmbit d’especialització periodística Autors/ores Silvia Martínez Martínez Professora dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació i membre del Grup de Recerca en Aprenentatges, Mitjans de Comunicació i Entreteniment (GAME) de la Universitat Oberta de Catalunya, Barcelona. Paraules clau: videojocs, especialització informativa, diaris digitals, periodisme, mitjans de comunicació, joc digital. Resum El videojoc ha adquirit un paper destacat en la societat actual i exerceix un creixent impacte en distints àmbits: econòmic, cultural, social i individual. Són diversos els indicadors que certifiquen la importància present del videojoc, entre els quals destaquen les xifres del consum i penetració, i que justifiquen un interès informatiu creixent. L’objectiu d’aquesta investigació és determinar el grau d’especialització i protagonisme atorgat a la informació sobre videojocs en les versions digitals dels diaris espanyols generalistes. Per això en aquest estudi s’analitza la presència d’espais o nivells d’especialització (canals, especials, suplements, seccions), la visibilitat que s’atorga a aquesta informació, la mitjana d’impactes i el perfil d’autor que els signa.PARAULES CLAU: videojocs, especialització informativa, diaris digitals, periodisme, mitjans de comunicació, joc digital. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Descàrregues PDF Com citar Martínez Martínez, S. (2015). La informació sobre videojocs com a àmbit d’especialització periodística. Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 32(2), 99–114. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/139393 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 32 Núm. 2: novembre 2015 Secció Articles