Hemeroteca Científica Catalana
Inici de la sessió
Cerca
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Últim número
Arxius
Avisos
Polítiques editorials
Procés de revisió de persones expertes
Política d’accés lliure
Publication ethics and publication malpractice statement
Revisors del període 2019-2020
Freqüència de publicació
Protocols d'interoperabilitat
Arxivament
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip Editorial
Drets d'autor i responsabilitats
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Patrocini de la revista
Indexació
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 37 Núm. 2: novembre 2020
Vol. 37 Núm. 2: novembre 2020
Publicat:
2020-11-17
Articles
WhatsApp com a eina d’informació política. Pràctiques desiguals entre homes i dones en l’espai digital
Metzeri Sánchez Meza, Reinald Besalú Casademont, Carles Pont Sorribes
9-31
PDF
Les xarxes socials i les aplicacions mòbils en les estratègies de transformació digital dels mitjans de servei públic europeus
Carmina Crusafon, Carlos González Saavedra, Marcial Murciano
33-54
PDF
Catalunya, pionera de la ciència acadèmica publicitària a Espanya
Lluís Costa, Adrià Vidal
55-76
PDF
Noves narratives publicitàries televisives: la interactivitat i la mètrica en l’HbbTV
Joan-Francesc Fondevila-Gascón, Marc Polo-López, Sandra Vilajoana-Alejandre, Giorgia Miotto
77-92
PDF
Impacte dels serveis over-the-top en la generació de comunitats de gustos i nínxols globals: Netflix com a estudi de cas
Elena Neira Borrajo, Judith Clares-Gavilán, Jordi Sánchez-Navarro
93-111
PDF
L’adaptació digital de la ràdio i els seus nous espais publicitaris: el cas d’Audiobranded
Eva Breva Franch, Mario Lupión Robles
113-134
PDF
Novetats bibliogràfiques
135-141
PDF
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació
149-153
PDF
Fer una tramesa
Fer una tramesa
Llengua
Català
English
Español
Indexacio
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries