Passar al contingut principal Passar al menú de navegació principal Passar al peu de pàgina del lloc
  • Últim número
  • Arxius
  • Avisos
  • Polítiques editorials
    • Procés de revisió de persones expertes
    • Política d’accés lliure
    • Publication ethics and publication malpractice statement
    • Revisors del període 2019-2020
    • Freqüència de publicació
    • Protocols d'interoperabilitat
    • Arxivament
  • Quant a
    • Sobre la revista
    • Trameses
    • Equip editorial
    • Drets d'autor i responsabilitats
    • Declaració de privacitat
    • Contacte de la revista
    • Patrocini de la revista
  • Indexació
Cerca
  • HCC
  • Inici de la sessió
  1. Pàgina d'inici /
  2. Arxius /
  3. Vol. 32 Núm. 2: (novembre 2015)

Vol. 32 Núm. 2: (novembre 2015)

					Veure Vol. 32 Núm. 2: (novembre 2015)
CLIQUEU PER CONSULTAR LA REVISTA A ISSUU
Publicat: 2015-11-20

Articles

  • Televisió pública als Estats Units: la PBS com a alternativa a les cadenes comercials

    Aida Martori
    9-27
    • PDF
  • Els programes televisius de cuina i la identitat nacional. El cas de MasterChef

    Àlvar Peris Blanes
    29-46
    • PDF
  • Ensenyant més enllà de la responsabilitat social corporativa: l’assignatura d’estratègies d’acció social en el grau de publicitat i relacions públiques a la Universitat Pompeu Fabra

    Ana Fernández-Aballí Altamirano, Matilde Obradors Barba, Irene da Rocha Fort
    47-69
    • PDF
  • Comunicació per a periodistes. Anàlisi dels enfocaments i els autors predominants en l’ensenyament de teories de la comunicació a les universitats espanyoles

    Daniela Lazcano-Peña
    71-98
    • PDF
  • La informació sobre videojocs com a àmbit d’especialització periodística

    Silvia Martínez Martínez
    99-114
    • PDF
  • Xarxes socials i campanyes electorals: Twitter com a font informativa en les eleccions catalanes del #25N

    Amparo López Meri
    115-137
    • PDF
  • Grans errades en la premsa política espanyola l’any 2012: de la glòria al ridícul en vint-i-quatre hores

    Marcos Lamelas
    139-157
    • PDF
  • Novetats bibliogràfiques

    159-165
    • PDF
  • Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació

    173-177
    • PDF

Desenvolupat per

Open Journal Systems

Fer una tramesa

Fer una tramesa

Llengua

  • Català
  • English
  • Español

Informació

  • Per a lectors/es
  • Per als autors/ores
  • Per als bibliotecaris/àries

Se publica la Resolución Definitiva de revistas científicas españolas que  ha renovado el Sello FECYT en 2022 | Calidad revistas

Els resums dels articles d'aquesta revista es poden consultar en la llengua original i anglès. Per fer-ho, canvieu la llengua del portal.

Indexació

Comunicació. Revista de Recerca i d’Anàlisi està inclosa en les bases de dades següents: Journal Citation Report (Clariviate - Web of Science, dins de l'índex JCI), Latindex (acomplerts 33 criteris de 33), MIAR, DICE, RESH, ISOC-CSIC, RACO, Dialnet, CCUC, DOAJ i REDIB. La revista disposa del segell de qualitat de la FECYT. La revista ocupa la posició 321 del rànquing H Index Communication Journals According to Google Scholar Metrics (2008-2012), elaborat pel grup d'investigació Evaluación de la Ciencia y de la Comunicación Científica (EC3 Metrics) de la Universidad de Granada, que inclou les revistes de comunicació d'arreu del món. Aquesta presència se suma a la que ja tenia com a Treballs de Comunicació a Carhus Plus 2010 i IN-RECS. 

Aquestes noves incorporacions milloren la qualitat i visibilitat de la revista entre la comunitat científica en l'àmbit de la comunicació d'aquesta revista editada per la Societat Catalana de Comunicació. 

Les revistes de l'IEC allotjades a l'Hemeroteca Científica Catalana utilitzen com a descriptors les 15 propietats recomanades al Dublin Core Metadata Element Set, versió reduïda de la norma ISO 15836 (2009).


Creative Commons License
Els continguts de Comunicació. Revista de recerca i d’anàlisi estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text, en les fotografies o en altres il·lustracions— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així, doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.

ISSN: 2014-0444 (edició electrònica); 2014-0304 (edició impresa)

Comunicació. revista de recerca i d’anàlisi
Societat Catalana de Comunicació
Carrer del Carme, 47. 08001 Barcelona
Tel.: 933 248 580
Fax: 932 701 180
Adreça d’Internet: http://scc.iec.cat
Adreça electrònica: revistacomunicacio@correu.iec.cat 

Pàgina principal de l'IEC

Institut d’Estudis Catalans. Carrer del Carme, 47; 08001 Barcelona.
Telèfon +34 932 701 620. Fax +34 932 701 180. informacio@iec.cat - Informació legal

Amb el suport de la

diputació de barcelona