Hemeroteca Científica Catalana
Inici de la sessió
Cerca
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Últim número
Arxius
Avisos
Polítiques editorials
Procés de revisió de persones expertes
Política d’accés lliure
Publication ethics and publication malpractice statement
Revisors del període 2019-2020
Freqüència de publicació
Protocols d'interoperabilitat
Arxivament
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip Editorial
Drets d'autor i responsabilitats
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Patrocini de la revista
Indexació
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 32 Núm. 2: novembre 2015
Vol. 32 Núm. 2: novembre 2015
Publicat:
2015-11-20
Articles
Televisió pública als Estats Units: la PBS com a alternativa a les cadenes comercials
Aida Martori
9-27
PDF
Els programes televisius de cuina i la identitat nacional. El cas de MasterChef
Àlvar Peris Blanes
29-46
PDF
Ensenyant més enllà de la responsabilitat social corporativa: l’assignatura d’estratègies d’acció social en el grau de publicitat i relacions públiques a la Universitat Pompeu Fabra
Ana Fernández-Aballí Altamirano, Matilde Obradors Barba, Irene da Rocha Fort
47-69
PDF
Comunicació per a periodistes. Anàlisi dels enfocaments i els autors predominants en l’ensenyament de teories de la comunicació a les universitats espanyoles
Daniela Lazcano-Peña
71-98
PDF
La informació sobre videojocs com a àmbit d’especialització periodística
Silvia Martínez Martínez
99-114
PDF
Xarxes socials i campanyes electorals: Twitter com a font informativa en les eleccions catalanes del #25N
Amparo López Meri
115-137
PDF
Grans errades en la premsa política espanyola l’any 2012: de la glòria al ridícul en vint-i-quatre hores
Marcos Lamelas
139-157
PDF
Novetats bibliogràfiques
159-165
PDF
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació
173-177
PDF
Fer una tramesa
Fer una tramesa
Llengua
Català
English
Español
Indexacio
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries