Hemeroteca Científica Catalana
Registrarse
Entrar
Buscar
Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Actual
Archivos
Avisos
Políticas editoriales
Proceso de revisión de personas expertas
Política de acceso abierto
Archivo
Acerca de
Sobre la revista
Equipo Editorial
Indexación
Envíos
Nota de copyright
Declaración de privacidad
Contacto
Patrocinio de la revista
Inicio
/
Archivos
/
Vol. 16 (2019)
Vol. 16 (2019)
Publicado:
2019-11-25
Editorial
Editorial
Joan Rué
7-13
PDF (Català)
Tema monogràfic. Educar per a la creativitat
Pedagogies creatives per sobreviure a la «via mercurial» del canvi educatiu: currículums flexibles, diversitat d’aprenentatges i identitats en transformació
Montserrat Rifà-Valls
17-39
PDF (Català)
Creativitat i escola
Santiago Estaún i Ferrer
41-58
PDF (Català)
El pensament creatiu en la filosofia per a nens, una
boutade
o una necessitat?
Jordi Nomen Recio
59-72
PDF (Català)
Referents per a la creació matemàtica
Miquel Albertí Palmer
73-102
PDF (Català)
Pensar dibujando: haciendo camino al pensar
Aurora Leal
103-123
PDF (Català)
Processos d’aprenentatge creatiu a través del joc. Experiència a l’escola dels Encants
Gemma París-Romia
125-141
PDF (Català)
Afrontar el desenvolupament del pensament creatiu amb els estudiants
Estibaliz Aberasturi-Apraiz, José Miguel Correa-Gorospe, Miriam Peña-Zabalac
143-157
PDF (Català)
Artículos de experiencias
Gestions Creatives: formar mestres en i per a una realitat complexa i en constant ®evolució
Maria Josep Valls Gabernet, Agustí Liñán Papaseit, Gemma Forns Agulló, Helena Ayuso Moli, Jordina Solsona Badiac
161-177
PDF (Català)
Motivar la creativitat gramatical des de la formació inicial de mestres a l’educació infantil
Alexandra Monné Bellmunt, Clara Grau Ribó, Laura Oró Mònico
179-195
PDF (Català)
L’aula, un espai de creació en la formació del professorat: els tallers narratius
Adrià Paredes Santín, Asunción López Carretero
197-218
PDF (Català)
Recursos creatius en la formació i supervisió de professionals de l’educació: l’experiència de l’Equip BES (Barcelona Espai de Supervisió)
Xavier Gimeno, Raül Martínez, Arnau Careta, Neus Ballesteros
219-237
PDF (Català)
Miscel·lània
La pràctica musical a l’ESO. El cas de cinc escoles concertades de Barcelona
Marc Miralles Garre
241-251
PDF (Català)
La formació dels i les mestres de música de primària a les universitats de Catalunya
Roger Vallès Tortosa
253-264
PDF (Català)
Els orígens de l’Escola Lavínia
Montserrat Camps Mundó, Carme Sala Sureda
265-283
PDF (Català)
Ressenyes bibliogràfiques
La formació emocional del professorat. Aprendre i ensenyar amb benestar i empatia
Aida Urrea Monclús, Sara Rodríguez Pérez
287-290
PDF (Català)
Aventures d’aprenentatge
Josep M. Puig Rovira
291-293
PDF (Català)
Educació integral. Transformar l’educació, formar la persona, millorar el món
Carme Amorós Basté
295-297
PDF (Català)
In Memoriam
Pilar Heras Trias (1954-2019). Una figura clau de la pedagogia social contemporània catalana
Núria Fabra, Miquel Gómez, Asun Llena
301-307
PDF (Català)
Actualitat de la Societat Catalana de Pedagogia
Actualitat de la Societat Catalana de Pedagogia (període novembre 2018 - abril 2019)
Carme Amorós Basté
309-327
PDF (Català)
Enviar un artículo
Enviar un artículo
Idioma
Català
English
Español
Indexacio
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as