Hemeroteca Científica Catalana
Register
Login
Search
Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
Editorial Policies
Peer Review Process
Open Access Policy
Archiving
About
About the Journal
Editorial Team
Abstracting and Indexing Information
Submissions
Copyright Notice
Privacy Statement
Contact
Journal Sponsorship
Home
/
Archives
/
Vol. 7 (2009-2010)
Vol. 7 (2009-2010)
Published:
2012-01-09
Monographic issue: competences, curriculum and pedagogical systems. The why of things
Presentació
Joan Teixidó Saballs
11-16
Text complet (Català)
Les competències bàsiques a l'escola: de la conceptualització a la posada en pràctica. Un camí per explorar
Joan Teixidó Saballs, Núria Felip Jacas
17-33
Text complet (Català)
Desplegament de competències bàsiques a l'educació obligatòria a Catalunya: de la regulació legal a l'aula
Àngel Domingo Villarreal
35-53
Text complet (Català)
Competència comunicativa lingüística. Ensenyar i aprendre a ser competent lingüísticament a l'educació obligatòria
Pilar Iranzo i García, Enric Queralt i Catà
55-79
Text complet (Català)
Competència cultural i artística
Joan Vallès Villanueva, Muntsa Calbó Angrill
81-98
Text complet (Català)
Competència per al tractament de la informació i competència digital
Meritxell Estebanell Minguell, Josefina Ferrés Font
99-111
Text complet (Català)
Adquisició i desenvolupament de la competència matemàtica
Josep Callís i Franco, Albert Mallart Solaz
113-135
Text complet (Català)
"Aprendre a aprendre" a l'escola i a l'institut. Desenvolupament de la competència d'"aprendre a aprendre" a l'educació obligatòria
Joan Saballs Teixidó
137-162
Text complet (Català)
Competència en autonomia i iniciativa personal
María Reyes Carretero Torres, María Luisa Pérez Cabaní
163-172
Text complet (Català)
Competència en el coneixement i en la interacció amb el món físic
Antoni Poch i Comas
177-195
Text complet (Català)
Competència social i ciutadana. Aprendre a ser persona, a conviure amb els altres i a habitar el món
M. Carme Boqué i Torremorell
197-212
Text complet (Català)
Sistema pedagògic i competències bàsiques
Martí Teixidó i Planas
213-248
Text complet (Català)
Competències educatives. Revisió conceptual, cronològica i bibliogràfica
Joan Mallart i Navarra
249-281
Text complet (Català)
Desenvolupament de les competències a l'escola: una experiència a través del teatre
Montserrat González Parera
283-298
Text complet (Català)
Concreció de les competències bàsiques al cicle inicial d'educació primària. Una proposta
Carme Domènech Aguiló, Margarita Merlos Borrull
299-310
Text complet (Català)
Del treball d'aula a les competències bàsiques
Víctor Manuel González Vega, Joan Manuel Barceló i Sitges, Anna Metje Cadenas
311-329
Text complet (Català)
IES Marta Mata: organització del treball per competències
Núria Pratdesaba i López
331-345
Text complet (Català)
Studies, research, experiences
La Llei d'educació de Catalunya. Dimensió política i oportunitat pedagògica
Jaume Sarramona i López
349-361
Text complet (Català)
Virtuts de la
paideia
atlètica
Guillem Turró i Ortega
363-375
Text complet (Català)
El sentit pedagògic del
geni
: entre la dissonància i la
voluntat de poder
Óscar Antonio Jiménez Abadías
377-391
Text complet (Català)
Quan el camí esdevé pensament: cap a una pedagogia itinerant
Jordi García i Farrero
393-413
Text complet (Català)
"La classe és com un escenari...". Aprenentatge de les llengües estrangeres mitjançant la dramatització
Maria Vilanova i Vila-Abadal
415-433
Text complet (Català)
La gestió del coneixement en les organitzacions educatives
David Rodríguez-Gómez
435-448
Text complet (Català)
Primeres passes vers l'avaluació de la transferència de la formació: reflexions per a iniciar la recerca
Aleix Barrera Corominas
449-458
Text complet (Català)
Procés de planificació i avaluació en una aula de P4 d'una escola pública de primària a Anglaterra
Berta Salvador Peyrón
459-469
Text complet (Català)
Models d'interpretació de la cançó tradicional catalana feta pels mestres especialistes de música a l'escola primària
Maria Antònia Pujol i Subirà
471-485
Text complet (Català)
La Comunitat Parc Arqueològic Mines de Gavà promou una educació en i mitjançant el patrimoni
Janine Sprünker
487-501
Text complet (Català)
La trilogia autobiogràfica del professor Octavi Fullat: quan la confessió esdevé memòria pedagògica
Conrad Vilanou i Torrano
503-570
Text complet (Català)
Recensions
Besalú, Xavier.
Pedagogia sense complexos contra fatalistes i saberuts
. Xàtiva: Edicions del Grec, 2010.
Conrad Vilanou i Torrano
573-579
Text complet (Català)
Bruner, Jerome.
Making stories: law, literature, life.
Cambridge-Massachussets: Harvard University Press, 2003.
Lluís Busquets i Dalmau
579-586
Text complet (Català)
Deusdad Ayala, Blanca.
Immigrants a les escoles.
Lleida: Pagès, 2009. [12è Premi Batec de Recerca i Innovació Educatives, 2008]
M. Luisa Gutiérrez
586-590
Text complet (Català)
Lerer, Seth.
La magia de los libros infantiles: de las fábulas de Esopo a las aventuras de Harry Potter.
Barcelona: Ares y Mares, 2009. [Original:
Children's literature: a reader's history, from Aesop to Harry Potter.
The University of Chicago Press, 2002]
Lluís Busquets i Dalmau
591-601
Text complet (Català)
Martorell i Gil, Encarnació.
Amb ulls de nena: dietari de la guerra a la rereguarda
. Edició a cura de Salvador Domènech i Domènech. Badalona: Ara Llibres, 2008.
Laura Guilera Rico
602-605
Text complet (Català)
Pennac, Daniel.
Chagrin d'École
. París: Gallimard, 2007. [
Mal d'Escola
. Barcelona: Empúries, 2008]
Martí Teixidó i Planas
606-610
Text complet (Català)
Shrimpton, Paul.
A catholic eton?: Newman's Oratory School
. Leominster: Gracewing, 2005.
Víctor García Ruiz
611-614
Text complet (Català)
Varela i Serra, Josep.
Maria Rúbies o el repte constant: política, religió i pedagogia a la Catalunya del segle XX.
Lleida: Pagès, 2008.
Lluís Busquets i Dalmau
614-618
Text complet (Català)
[Others]
Dades dels col·laboradors d'aquest número
619-629
Text complet (Català)
Make a Submission
Make a Submission
Language
Català
English
Español
Indexacio
Information
For Readers
For Authors
For Librarians