IES Marta Mata: organització del treball per competències Autors/ores Núria Pratdesaba i López Resum L'IES Marta Mata, de Montornès del Vallès, va ser creat el curs 2006-2007 i, actualment, forma part de la Xarxa de Competències Bàsiques. En aquest text s'explica com ha portat a terme la introducció del nou currículum competencial al claustre i a les aules. A partir d'una formació inicial destinada als equips directius es dóna forma a un projecte que pretén introduir el treball transversal d'una primera competència bàsica, la competència comunicativa lingüística i audiovisual. El fet de ser un centre on ja s'estava desenvolupant un projecte d'innovació en mitjans audiovisuals facilita el camí. Es presenten els diversos equips de professors implicats, la tasca feta en les reunions de coordinació i les etapes d'evolució del treball. Bàsicament, el procés consisteix a detectar les febleses lingüístiques de l'alumnat i establir objectius de treball consensuats; a unificar criteris didàctics i a plantejar situacions d'avaluació en contextos diferents dels de l'aprenentatge. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Descàrregues Text complet Publicat 2012-01-10 Com citar Pratdesaba i López, N. (2012). IES Marta Mata: organització del treball per competències. Revista Catalana De Pedagogia, 7, 331–345. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/71788.001 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 7 (2009-2010) Secció Tema monogràfic: competències, currículum i sistemes pedagògics. El perquè de les coses Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors i autores. Els autors/es en el moment de lliurar els articles a la Revista Catalana de Pedagogia per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents: Concedeixen a la Societat Catalana de Pedagogia (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la Revista Catalana de Pedagogia. Responen davant la Societat Catalana de Pedagogia, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats. És responsabilitat dels autors/es l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles. La Societat Catalana de Pedagogia, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors/es. Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada. La revista no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors/es dels articles publicats.