IES Marta Mata: organització del treball per competències

Autores/as

  • Núria Pratdesaba i López

Resumen

L'IES Marta Mata, de Montornès del Vallès, va ser creat el curs 2006-2007 i, actualment, forma part de la Xarxa de Competències Bàsiques. En aquest text s'explica com ha portat a terme la introducció del nou currículum competencial al claustre i a les aules. A partir d'una formació inicial destinada als equips directius es dóna forma a un projecte que pretén introduir el treball transversal d'una primera competència bàsica, la competència comunicativa lingüística i audiovisual. El fet de ser un centre on ja s'estava desenvolupant un projecte d'innovació en mitjans audiovisuals facilita el camí. Es presenten els diversos equips de professors implicats, la tasca feta en les reunions de coordinació i les etapes d'evolució del treball. Bàsicament, el procés consisteix a detectar les febleses lingüístiques de l'alumnat i establir objectius de treball consensuats; a unificar criteris didàctics i a plantejar situacions d'avaluació en contextos diferents dels de l'aprenentatge.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Publicado

2012-01-10

Cómo citar

Pratdesaba i López, N. (2012). IES Marta Mata: organització del treball per competències. Revista Catalana De Pedagogia, 7, 331–345. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/71788.001

Número

Sección

Tema monogràfic: competències, currículum i sistemes pedagògics. El perquè de les coses