Concreció de les competències bàsiques al cicle inicial d'educació primària. Una proposta Autors/ores Carme Domènech Aguiló Margarita Merlos Borrull Resum En aquest article s'aporta una proposta, una eina, un instrument per avaluar les vuit competències bàsiques al cicle inicial de l'educació primària. Us expliquem el treball fet pel col·lectiu de docents que formen el grup GROC de l'Ebre. La idea que guia el treball és l'elaboració d'uns documents que posem a disposició de la comunitat educativa que puguin servir-los per organitzar l'atenció a la diversitat de tot l'alumnat des d'un plantejament curricular per competències. Al llarg de l'article us expliquem el procés seguit en aquesta elaboració. En la part final presentem els indicadors d'assoliment pensats per a cada competència i el model de registre previst per fer la sistematització dels resultats obtinguts. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Descàrregues Text complet Publicat 2012-01-10 Com citar Domènech Aguiló, C., & Merlos Borrull, M. (2012). Concreció de les competències bàsiques al cicle inicial d’educació primària. Una proposta. Revista Catalana De Pedagogia, 7, 299–310. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/71769.001 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 7 (2009-2010) Secció Tema monogràfic: competències, currículum i sistemes pedagògics. El perquè de les coses Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors i autores. Els autors/es en el moment de lliurar els articles a la Revista Catalana de Pedagogia per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents: Concedeixen a la Societat Catalana de Pedagogia (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la Revista Catalana de Pedagogia. Responen davant la Societat Catalana de Pedagogia, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats. És responsabilitat dels autors/es l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles. La Societat Catalana de Pedagogia, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors/es. Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada. La revista no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors/es dels articles publicats.