Concreció de les competències bàsiques al cicle inicial d'educació primària. Una proposta

Autors/ores

  • Carme Domènech Aguiló
  • Margarita Merlos Borrull

Resum

En aquest article s'aporta una proposta, una eina, un instrument per avaluar les vuit competències bàsiques al cicle inicial de l'educació primària. Us expliquem el treball fet pel col·lectiu de docents que formen el grup GROC de l'Ebre. La idea que guia el treball és l'elaboració d'uns documents que posem a disposició de la comunitat educativa que puguin servir-los per organitzar l'atenció a la diversitat de tot l'alumnat des d'un plantejament curricular per competències. Al llarg de l'article us expliquem el procés seguit en aquesta elaboració. En la part final presentem els indicadors d'assoliment pensats per a cada competència i el model de registre previst per fer la sistematització dels resultats obtinguts.

Descàrregues

Publicat

2012-01-10

Com citar

Domènech Aguiló, C., & Merlos Borrull, M. (2012). Concreció de les competències bàsiques al cicle inicial d’educació primària. Una proposta. Revista Catalana De Pedagogia, 7, 299–310. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/71769.001

Número

Secció

Tema monogràfic: competències, currículum i sistemes pedagògics. El perquè de les coses