Trobades entre el sector professional i la universitat. Ús de les fonts no acadèmiques en publicitat

Autores/as

  • Natalia Papí Gálvez Universitat d’Alacant (UA)

Palabras clave:

fonts d’informació, producció científica, publicitat, mitjans publicitaris, sector professional, universitat.

Resumen

Aquesta proposta explora la presència de fonts d’origen no acadèmic en pàgines i estudis acadèmics. En concret, pretén recopilar i ordenar les fonts principals amb presència a Internet originades des d’aquest enfocament i observar si aquestes fonts són utilitzades en els articles científics en l’àmbit de la comunicació des de l’any 2010. S’hi recullen fonts especialitzades que, amb la cautela necessària, podrien fer aportacions al plantejament i a la identificació de l’objecte d’estudi, i també un conjunt d’investigacions del sector que podrien contribuir a l’avanç del coneixement. S’hi utilitzen informes d’algunes fonts recollides, però, sobretot, d’altres organitzacions, per al plantejament del tema de les publicacions seleccionades.

PARAULES CLAU: fonts d’informació, producció científica, publicitat, mitjans publicitaris, sector professional, universitat.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Biografía del autor/a

Natalia Papí Gálvez, Universitat d’Alacant (UA)


Professora titular d’universitat del Departament de Comunicació i Psicologia Social de la Universitat d’Alacant (UA)

Descargas

Cómo citar

Papí Gálvez, N. (2018). Trobades entre el sector professional i la universitat. Ús de les fonts no acadèmiques en publicitat. Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 35(1), 115–131. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/144666

Número

Sección

Artículos