La publicitat institucional a Catalunya (DOI: 10.2436/20.3008.01.84) Autors/ores Emili Feliu García Universitat d’Alacant Àngels Feliu Albaladejo Universitat d’Alacant Paraules clau: publicitat institucional, govern, eleccions, mitjans, suports. Resum A partir de les insercions publicitàries realitzades per la Generalitat de Catalunya durant el període 1999-2009, s’analitza l’evolució de la publicitat governamental catalana pertanyent als diferents àmbits (social, polític, corporatiu i comercial) i sectors de la publicitat institucional, i centrem la nostra atenció, primordialment, en tres qüestions fonamentals: de què, quan i on fa publicitat el Govern català. L’objecte d’aquesta investigació és, doncs, conèixer el comportament de la Generalitat de Catalunya com a anunciant.PARAULES CLAU:publicitat institucional, govern, eleccions, mitjans, suports. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Biografies de l'autor/a Emili Feliu García, Universitat d’Alacant Professor titular de comunicació audiovisual i publicitat del Departament de Comunicació i Psicologia Social de la Universitat d’Alacant. Director del Grup d’Estudis sobre Publicitat Institucional, Política i Social (GEPIPS) de la Universitat d’Alacant. Àngels Feliu Albaladejo, Universitat d’Alacant Professora col·laboradora del Departament de Comunicació i Psicologia Social de la Universitat d’Alacant. Membre del Grup d’Estudis sobre Publicitat Institucional, Política i Social (GEPIPS) de la Universitat d’Alacant. Descàrregues PDF Publicat 2011-12-09 Com citar Feliu García, E., & Feliu Albaladejo, Àngels. (2011). La publicitat institucional a Catalunya (DOI: 10.2436/20.3008.01.84). Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 28(2), 47. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/54802 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 28 Núm. 2: novembre 2011 Secció Quadern central. La comunicació política