Hemeroteca Científica Catalana
Registrarse
Entrar
Buscar
Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Actual
Archivos
Avisos
Políticas editoriales
Proceso de revisión de personas expertas
Política de acceso abierto
Archivo
Acerca de
Sobre la revista
Equipo Editorial
Indexación
Envíos
Nota de copyright
Declaración de privacidad
Contacto
Patrocinio de la revista
Inicio
/
Archivos
/
Vol. 14 (2018)
Vol. 14 (2018)
Publicado:
2018-10-24
Editorial
Editorial
Joan Rué
7-12
PDF (Català)
Tema monogràfic. Aprendre a pensar
Aprendre a pensar: una mirada des de la filosofia
Begoña Román
15-26
PDF (Català)
Si vols entendre en quin món vius, no deixis de mirar enrere
Jaume Suau Puig
27-46
PDF (Català)
Encrucijadas sociales y educación del pensamiento
Genoveva Sastre Vilarrasa
47-66
PDF (Català)
Artículos de experiencias
Comunicació, art i educació
Eloïsa Valero Antón
69-93
PDF (Català)
Miscel·lània
Alfabetisme transmèdia: aprofitant les competències transmèdia dels adolescents a l’aula
Maria-José Masanet, Carlos A. Scolari
97-117
PDF (Català)
L’equitat educativa des de l’autonomia reflexiva dels docents
Xavier Martínez-Celorrio
119-151
PDF (Català)
Les paradoxes de l’atenció a la diversitat: una aproximació des de la justícia escolar
Aina Tarabini
153-175
PDF (Català)
Implementació de l’emprenedoria a la formació professional. La situació dels centres educatius a la demarcació de Lleida
Nicolau Galdeano Garcia, Dolors Gutiérrez Martos, Teresa Argilés Aluja, Lluís Herrera Llop, Joan Tahull Fort
177-203
PDF (Català)
Projecte Breathe: quin impacte té la qualitat de l’aire de les escoles en el desenvolupament cognitiu?
Mònica López-Vicente
205-217
PDF (Català)
Ressenyes bibliogràfiques
Competències bàsiques i currículum. Ciències socials, educació en valors, educació artística i educació física
Joan Rué
221-224
PDF (Català)
Quin model educatiu volem? Reflexions pràctiques d’un pedagog
Carme Amorós Basté
225-230
PDF (Català)
Innovació i equitat educativa. El dret a aprendre com a prioritat transformadora
Joan Rué
231-233
PDF (Català)
Actualitat de la Societat Catalana de Pedagogia
Actualitat de la Societat Catalana de Pedagogia. Octubre 2017 - abril 2018
Carme Amorós Basté
235-279
PDF (Català)
Enviar un artículo
Enviar un artículo
Idioma
Català
English
Español
Indexacio
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as