Comunicació, art i educació Autors/ores Eloïsa Valero Antón Universitat Rovira i Virgili Paraules clau: Comunicació, art, educació, pensament crític, activisme. Resum Les experiències educatives narrades a continuació consideren l’educació artística en general, i la comunicació audiovisual en particular, com una oportunitat que té l’alumnat d’expressar-se i relacionar-se amb el món. Partint de l’art contemporani com a referent, es proposen activitats de recerca personal i social que entenen el fet educatiu com una experiència de vida transformadora i que conviden l’estudiant a convertir-se en protagonista de la seva formació. Cultura audiovisual, art i educació en valors es consideren els punts de partida per desenvolupar la creativitat, imaginar i apoderar l’alumnat en la construcció d’una societat millor.Paraules clau: Comunicació, art, educació, pensament crític, activisme. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Biografia de l'autor/a Eloïsa Valero Antón, Universitat Rovira i Virgili Descàrregues PDF Com citar Valero Antón, E. (2018). Comunicació, art i educació. Revista Catalana De Pedagogia, 14, 69–93. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/144985 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 14 (2018) Secció Articles d'experiències Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors i autores. Els autors/es en el moment de lliurar els articles a la Revista Catalana de Pedagogia per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents: Concedeixen a la Societat Catalana de Pedagogia (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la Revista Catalana de Pedagogia. Responen davant la Societat Catalana de Pedagogia, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats. És responsabilitat dels autors/es l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles. La Societat Catalana de Pedagogia, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors/es. Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada. La revista no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors/es dels articles publicats.