Proposta d’un model integrat de gestió de comunicació corporativa i màrqueting als clubs esportius professionals espanyols

Autors/ores

  • Guillermo Sanahuja Peris Departament de Ciències de la Comunicació de la Universitat Jaume I, Castelló de la Plana.

Paraules clau:

comunicació corporativa, esport, tècniques i eines, model.

Resum

La present investigació tracta de presentar un model de gestió per a les disciplines de comunicació i màrqueting orientat a l’excel·lència en el si d’unes organitzacions tan singulars com són els clubs esportius. La metodologia utilitzada és una combinació de
tècniques quantitatives i qualitatives amb un univers d’estudi format per les cinquantasis entitats esportives que formen la Lliga de Futbol Professional i l’Associació de Clubs de Bàsquet, i una recopilació de les fonts documentals principals de procedència
anglosaxona sobre la matèria. Com a resultat es proposen unes orientacions bàsiques, una representació gràfica del model i un conjunt de funcions.

PARAULES CLAU: comunicació corporativa, esport, tècniques i eines, model.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Com citar

Sanahuja Peris, G. (2013). Proposta d’un model integrat de gestió de comunicació corporativa i màrqueting als clubs esportius professionals espanyols. Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 30(2), 77–98. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/73577

Número

Secció

Miscel·lània científica