La pluralitat dels informatius en les televisions públiques i la responsabilitat social corporativa (RSC), amb atenció al cas de RTVV Autores/as Carlos López-Olano Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació de la Universitat de València Palabras clave: pluralitat, informatius, televisió pública, responsabilitat social corporativa, RSC, RTVV. Resumen En l’article abordem les teories de la responsabilitat social corporativa (RSC) i altres de similars, comunes en el camp econòmic, i analitzem l’efectivitat del seu ús respecte a la pluralitat dels serveis informatius en els mitjans audiovisuals, especialment els públics. Concretament, comprovem l’efectivitat dels seus postulats en l’última etapa agònica de Canal 9 RTVV, sota la direcció de Rosa Vidal, i com poden afectar el futur de la televisió autonòmica en aquesta fase de tabula rasa en què ens trobem avui. El futur de les televisions públiques no és només qüestió de proteccions jurídiques i organismes reguladors. La RSC pot esdevenir un factor determinant en el disseny del nou model audiovisual que s’aborda políticament.PARAULES CLAU: pluralitat, informatius, televisió pública, responsabilitat social corporativa, RSC, RTVV. Descargas Los datos de descargas todavía no están disponibles. Biografía del autor/a Carlos López-Olano, Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació de la Universitat de València Descargas PDF (Català) Cómo citar López-Olano, C. (2016). La pluralitat dels informatius en les televisions públiques i la responsabilitat social corporativa (RSC), amb atenció al cas de RTVV. Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 33(2), 9–27. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/142254 Más formatos de cita ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descargar cita Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 33 Núm. 2: novembre 2016 Sección Artículos