Hemeroteca Científica Catalana
Login
Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
Editorial Policies
Peer Review Process
Open Access Policy
Publication ethics and publication malpractice statement
Reviewers for the period 2019-2020
Publication Frequency
Interoperability protocols
Journal archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Copyright and responsibilities
Privacy Statement
Contact
Journal Sponsorship
Indexing Information
, Universitat Autònoma de Barcelona
Comunicació. Revista de Recerca i d'Ànàlisi Vol. 40 No. 1: maig 2023
- Guest article
Cinquanta anys d’Ideología y análisis de medios de comunicación, obra pionera de Josep Maria Casasús
Abstract
PDF (Català)
Comunicació. Revista de Recerca i d'Ànàlisi Vol. 28 No. 2: novembre 2011
- Scientific miscellaneous
For a sociologically substantiated communication theory (DOI: 10.2436/20.3008.01.87)
Abstract
PDF (Català)
Comunicació. Revista de Recerca i d'Ànàlisi Vol. 28 No. 2: novembre 2011
- Scientific miscellaneous
Unconventional advertising communication on TV: psychological reactance or persuasion? (DOI: 10.2436/20.3008.01.88)
Abstract
PDF (Català)
Comunicació. Revista de Recerca i d'Ànàlisi Vol. 28 No. 2: novembre 2011
- Scientific miscellaneous
Interactivity in multiplatform contents (DTT and Internet) targeted to child audiences: an analysis of cases from TVE and TVC (DOI: 10.2436/20.3008.01.89)
Abstract
PDF (Català)
Comunicació. Revista de Recerca i d'Ànàlisi Vol. 30 No. 1: maig 2013
- Scientific miscellaneous
An alternative gaze? Migrated women in TV3’s programmes on international migrations
Abstract
PDF (Català)
Comunicació. Revista de Recerca i d'Ànàlisi Vol. 34 No. 2: novembre 2017
- Articles
Study with eye tracking technology of visual attention to non-commercial graphic advertising: “Come to give blood”
Abstract
PDF (Català)
Comunicació. Revista de Recerca i d'Ànàlisi Vol. 34 No. 2: novembre 2017
- Articles
State policy on rewards of communication researchers: short critical analysis
Abstract
PDF (Català)
Comunicació. Revista de Recerca i d'Ànàlisi Vol. 36 No. 2: novembre 2019
- Articles
The representation of women on television in the People’s Republic of China. A case study on the China Central Television Français (CCTVF) channel
Abstract
PDF (Català)
Comunicació. Revista de Recerca i d'Ànàlisi Vol. 37 No. 2: novembre 2020
- Articles
Social networks and mobile applications in digital transformation strategies of European public service media
Abstract
PDF (Català)
Comunicació. Revista de Recerca i d'Ànàlisi Vol. 38 No. 2: novembre 2021
- Articles
The corporate social responsibility communication of the sustainable Spanish companies of the FTSE4Good IBEX index: A study of their non-financial information as from Law 11/2018, dated 28 December
Abstract
PDF (Espanyol) (Català)
PDF (Espanyol)
PDF (Español)
Comunicació. Revista de Recerca i d'Ànàlisi Vol. 38 No. 2: novembre 2021
- Articles
The journalistic practice of a revolutionary activist, Ángel Samblancat, the “wild boar”
Abstract
PDF (Espanyol) (Català)
PDF (Español)
PDF (Espanyol)
Comunicació. Revista de Recerca i d'Ànàlisi Vol. 39 No. 1: maig 2022
- Articles
Professional road cycling: Globalization and the role of stakeholders in the semi-closed leagues
Abstract
PDF (Català)
Comunicació. Revista de Recerca i d'Ànàlisi Vol. 39 No. 2: novembre 2022
- Articles
Participatory communication for social change: The depatriarchalization of the narrative of the Barcelona Maritime Museum
Abstract
PDF (Català)
Developed By
Open Journal Systems
Make a Submission
Make a Submission
Language
Català
English
Español
Information
For Readers
For Authors
For Librarians