Cinquanta anys d’Ideología y análisis de medios de comunicación, obra pionera de Josep Maria Casasús

Autors/ores

  • Pere-Oriol Costa Universitat Autònoma de Barcelona

DOI:

https://doi.org/10.2436/20.3008.01.232

Biografia de l'autor/a

Pere-Oriol Costa, Universitat Autònoma de Barcelona

Catedràtic emèrit de comunicació
de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Pere.Costa@uab.cat

Referències

Benito, Á. (1982). Fundamentos de la teoría general de la información. Madrid: Pirámide.

Borrat, H. (1989). «El Periódico, actor del sistema político». Anàlisi, 12, p. 67-80.

Casasús, J. M. (1972). Ideología y análisis de medios de comunicación. Barcelona: Dopesa.

Ekecrantz, J.; Olsson, T. (1990). Mellan makt och marknad: En studie av nyhetsjournalistiken. Estocolm: Regeringskansliets offsetcentral.

Gifreu, J. (1988). Mass communication research in Catalunya. Bellaterra: Serveis de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Guillamet i Lloveras, J. (1983). La premsa comarcal: Un model català de periodisme popular. Barcelona: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

López Pan, F. (2010). «La Periodística y sus partes. La propuesta de Josep Maria Casasús». Sphera Pública, 10, p. 237-258.

Martínez Albertos, J. L. (1974). Redacción periodística, los estilos y los géneros en la prensa escrita. Barcelona: A.T.E.

— (1977). El mensaje informativo: Periodisme en radio, TV y cine. Barcelona: A. T. E.

Orive, P. (1978). Estructura de la información. Vol. 2: Comunicación y sociedad democrática. Madrid: Pirámide.

Pasquali, A. (1963). Comunicación y cultura de masas. Caracas: Universidad Central de Venezuela.

Torrent, J.; Tasis, R. (1966). Història de la premsa catalana. Barcelona: Bruguera.

Vázquez Montalbán, M. (1963). Informe sobre la información. Barcelona: Fontanella.

Verón, E. (1969). Lenguaje y comunicación social. Buenos Aires: Nueva Visión.

Descàrregues

Publicat

2023-05-25

Com citar

Costa, P.-O. (2023). Cinquanta anys d’Ideología y análisis de medios de comunicación, obra pionera de Josep Maria Casasús. Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 40(1), 211–219. https://doi.org/10.2436/20.3008.01.232

Número

Secció

Article convidat