L’ús de les xarxes socials en les emissores de ràdio de Girona Autors/ores Sílvia Espinosa i Mirabet Universitat de Girona Jordi Port Tarrés Jordi Port Tarrés Universitat de Girona Paraules clau: ràdio, Twitter, Facebook, mitjans de comunicació social, consum, informació. Resum Aquest article presenta les conclusions d’un estudi dut a terme a la província de Girona per tal d’esbrinar quin ús fan de les xarxes socials Twitter i Facebook les emissores de ràdio convencionals. Per a aquest projecte s’han seleccionat onze emissores que emeten per ones hertzianes continguts generalistes amb informació local a tota la demarcació. L’anàlisi s’ha dut a terme durant la setmana del 9 al 15 de maig de 2011. En un moment històric en què sembla que si no s’és dins la Xarxa no s’és enlloc i en què la informació circula a més velocitat que mai, semblava interessant analitzar quines connexions s’establien entre la ràdio que genera informació local i que de sempre s’ha considerat el mitjà de la immediatesa i les xarxes socials esmentades, que són els mitjans de comunicació social (social media) més emprats ara mateix. El resultat sorprèn per pobre, però evidencia que hi ha un camí important per recórrer.PARAULES CLAU: ràdio, Twitter, Facebook, mitjans de comunicació social, consum, informació. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Biografies de l'autor/a Sílvia Espinosa i Mirabet, Universitat de Girona Jordi Port Tarrés Jordi Port Tarrés, Universitat de Girona Descàrregues PDF Com citar Espinosa i Mirabet, S., & Jordi Port Tarrés, J. P. T. (2012). L’ús de les xarxes socials en les emissores de ràdio de Girona. Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 29(1), 67–89. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/60626 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 29 Núm. 1: maig 2012 Secció Quadern central. Els nous formats audiovisuals en cinema, ràdio, televisió i Internet