Hemeroteca Científica Catalana
Registre
Inici de la sessió
Cerca
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Últim número
Números anteriors
Avisos
Polítiques editorials
Procés de revisió de persones expertes
Política d’accés lliure
Protocols d'interoperabilitat
Arxivament
Indexació
Quant a
Sobre la revista
Equip Editorial
Trameses
Avís de drets d’autoria
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Patrocini de la revista
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 28 (2025): Tendències d’èxit, realitats emergents i noves expectatives en educació
Vol. 28 (2025): Tendències d’èxit, realitats emergents i noves expectatives en educació
Publicat:
2025-11-03
Editorial
Editorial
Neus Lorenzo i Galés, Antoni Portell i Llorca, Josep Serentill i Rubio
1-4
PDF
Articles de recerca
Aprendre a llegir i a escriure per viure en dues llengües (o més) a la Catalunya del Nord
Rita Peix Vallot
5-21
PDF
Automotivació per al benestar i benviure a l’educació
Joan Mallart i Navarra, Albert Mallart-Solaz
22-45
PDF
La formació dual en el bàtxelor en ciències de l’educació de la Universitat d’Andorra
Sònia Gili Moneo, Alexandra Saz Peñamaria, Bárbara Cerrato Rodríguez, Virginia Larraz
46-67
PDF
Percepcions inicials sobre el raonament matemàtic de l’alumnat de segona ensenyança i batxillerat d’Andorra
Georgina Cerqueda Santacreu, Yolanda Colom Torrens
68-84
PDF
Articles d'experiències
Robots entre iguals
. Una experiència formativa d’èxit en l’aplicació de la robòtica a l’aula
Mireia Soler Miralles, Marina Corcelles-Seuba, David Duran Gisbert
85-99
PDF
Promovent la solidaritat i els objectius de desenvolupament sostenible a la Universitat d’Andorra (UdA): el rol de la Comissió UdA Solidària
Sònia Gili Moneo, Bárbara Cerrato Rodríguez
100-112
PDF
L’ús del català als articles en la
Revista d’Innovació i Recerca en Educació
: una anàlisi crítica
Francesc Martínez-Olmo, Felipe González-Catalán
113-124
PDF
La cadira Joëlette: una mesura i suport addicional que promou la inclusió de l’alumnat amb discapacitat motriu als camps d’aprenentatge
Marta Naharro i Via, Neus Bardina Simorra, Estel Forcada Masoliver, Cristina Cereza Aubets
125-149
PDF
Fer una tramesa
Fer una tramesa
Llengua
Català
English
Español
Indexacio
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries