Hemeroteca Científica Catalana
Inici de la sessió
Cerca
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Últim número
Arxius
Avisos
Polítiques editorials
Procés de revisió de persones expertes
Política d’accés lliure
Arxivament
Quant a
Sobre la revista
Equip Editorial
Trameses
Avís de drets d’autoria
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Patrocini de la revista
Indexació
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 13 (2018)
Vol. 13 (2018)
Publicat:
2018-05-02
Editorial
Editorial
Joan Rué
7-11
PDF
Tema monogràfic. Què s’aprèn mitjançant projectes?
Aprendre mitjançant projectes. Una estratègia per a aprenentatges de qualitat
Joan Rué i Domingo
15-43
PDF
Resoldre problemes per aprendre a fer ciències
Mercè Izquierdo Aymerich
45-62
PDF
L’ensenyament i l’aprenentatge de les ciències socials avui: un enfocament disciplinari o a partir de problemes?
Roser Canals Cabau
63-87
PDF
Projectes de tecnologia de tercer de l’ESO com a eix interdisciplinari en l’àmbit cientificotecnològic
Raúl Romero Martínez, M. Amparo Núñez Andrés
89-106
PDF
Un projecte per a primer d’ESO: «Congrés de zoologia». Reflexions i propostes de millora
Beth Fornas Dos-Santos, Conchita Ortega Provedo, Àngela Sánchez i Juny
109-125
PDF
Els projectes de treball: resposta a una reflexió compartida
Eugènia Carbajo Gallego
127-141
PDF
Educació emocional: de la recerca a la pràctica fonamentada
Rafael Bisquerra Alzina
145-171
PDF
Discriminació al professorat per motiu de gènere a l’escola pública de les Illes Balears
David Sánchez Llulla, Yolanda Revert Vidal
173-194
PDF
Immigració, immersió en català i rendiment escolar: dos estudis revisats
Lluís Garcia Sevilla, Gemma Garcia Higón
195-215
PDF
Ressenyes bibliogràfiques
Pedagogia, ara. Aplicació a la societat catalana
Jaume Sarramona López
219-222
PDF
Actualitat de la Societat Catalana de Pedagogia
Setembre 2016-març 2017
Carme Amorós Basté
225-240
PDF
Desenvolupat per
Open Journal Systems
Fer una tramesa
Fer una tramesa
Llengua
Català
English
Español
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries