Hemeroteca Científica Catalana

  • Registre
  • Inici de la sessió
Cerca  
Passar al contingut principal Passar al menú de navegació principal Passar al peu de pàgina del lloc
  • Últim número
  • Números anteriors
  • Avisos
  • Polítiques editorials
    • Procés de revisió de persones expertes
    • Política d’accés lliure
    • Protocols d'interoperabilitat
    • Arxivament
  • Indexació
  • Quant a
    • Sobre la revista
    • Equip Editorial
    • Trameses
    • Avís de drets d’autoria
    • Declaració de privacitat
    • Contacte de la revista
    • Patrocini de la revista
  1. Pàgina d'inici /
  2. Arxius /
  3. Vol. 25 (2024): Ecopedagogia, mirada compromesa i integral

Vol. 25 (2024): Ecopedagogia, mirada compromesa i integral

					Veure Vol. 25 (2024): Ecopedagogia, mirada compromesa i integral

Publicat: 2024-05-02

Editorial

  • Editorial

    Assumpta Aneas Álvarez
    1-3
    • PDF

Articles de recerca

  • Stories that Move amb els estudiants de pedagogia de la Universitat de Barcelona: una experiència i una recerca sobre autoeducació, coeducació i alter-educació

    Assumpta Aneas Alvarez, Núria Lorenzo Ramírez, Monica Ferré Tobaruela, Anna Aroca Seró
    4-21
    • PDF (English)
  • Parlem de les nostres experiències amb Stories that Move. Una experiència ecopedagògica a la Xina

    Moxuan Yang, Assumpta Aneas Alvarez
    22-36
    • PDF (English)
  • Joventut per al futur: enquesta sobre joves italians i medi ambient

    Stefano Mazza
    37-54
    • PDF (English)
  • La importància de la vinculació amb la natura en la creativitat infantil

    Anna Girbau Ferrés
    55-74
    • PDF
  • Actitud i compromís del professorat de formació viària per a la mobilitat segura al llarg de la vida

    José Tello Sánchez
    75-96
    • PDF
  • Alumnat amb trastorn de l’espectre autista (TEA) a les Illes Balears

    David Sánchez LLull, Maria Isabel Sáez Font
    97-119
    • PDF

Fer una tramesa

Fer una tramesa

Llengua

  • Català
  • English
  • Español

Indexacio

Latindex

Carhus Plus +

Matriu d'Informació Avaluació de Revistes

Dialnet

Doaj

Dulcinea

Revistes Catalanes d'Accés Obert

Sherpa/Romeo

Ouriginal

Tib

WorldCat

Ezb

Rebiun

ZDB

ISSUU

Informació

  • Per a lectors/es
  • Per als autors/ores
  • Per als bibliotecaris/àries

 

Creative Commons License
Els continguts de la Revista Catalana de Pedagogia estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.

ISSN: 2013-9594 (edició electrònica); 1695-5641 (edició impresa).

Adreça postal

Societat Catalana de Pedagogia
Carrer del Carme
47, 08001 Barcelona
Telèfon: +34 935 529 102
Fax:  +34 932 701 180
revista.pedagogia@correu.iec.cat
https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/index
https://www.linkedin.com/company/revista-catalana-de-pedagogia/
Twitter: @RPedagogia
Facebook: Revista Catalana de Pedagogia - RCP | Facebook
 
Institució coeditora: Universitat de Barcelona

                 

Pàgina principal de l'IEC

Institut d’Estudis Catalans. Carrer del Carme, 47; 08001 Barcelona.
Telèfon +34 932 701 620. Fax +34 932 701 180. informacio@iec.cat - Informació legal

Amb el suport de la

diputació de barcelona