Hemeroteca Científica Catalana
Registrazione
Login
Cerca
Salta al contenuto principale
Salta al menu principale di navigazione
Salta al piè di pagina del sito
Open Menu
Ultimo fascicolo
Archivi
Avvisi
Politica editoriale
Il processo di peer review
Open Access
Archiviazione
Quant a càrrecs als autors dels articles
Ètica d'edició i publicació
Info
Sulla rivista
Proposte
Comitato Scientifico ed Editoriale
Dichiarazione sulla privacy
Contatti
Sponsorship della rivista
Home
/
Archivi
/
N. 39 (2022): gener-juny
N. 39 (2022): gener-juny
Pubblicato:
2022-10-19
Editorial
Editorial
Joan Soler Mata
9-11
PDF (Català)
Tema monogràfic
Presentació. Els museus, la innovació i la formació historico-educativa del professorat
Giordana Merlo, Sara González Gómez
15-22
PDF (Català)
Aprehender el valor del patrimonio histórico-educativo. Enseñar a los futuros maestros o maestras a través del museo pedagógico universitario
Pablo Álvarez Domínguez, María José Rebollo Espinosa
23-52
PDF (Espanyol) (Català)
PDF (Spanish) (English)
PDF (Español)
PDF (Spagnolo)
Il patrimonio storico-educativo per la formazione docente. Esperienze tra ricerca e didattica
Mirella D’Ascenzo
53-65
PDF (Italià) (Català)
PDF (Italian) (English)
PDF (Italiano) (Español)
PDF
Il museo scolastico come strumento di formazione continua degli insegnanti
Francesca Davida Pizzigoni
67-93
PDF (Italià) (Català)
PDF (Italian) (English)
PDF (Italiano) (Español)
PDF
El patrimoni educatiu a l’espai públic, una mediació entre la formació i la projecció pedagògica
Eulàlia Collelldemont, Josep Casanovas, Isabel Carrillo Flores, Raquel Cercós, Núria Padrós-Tuneu, Núria Simó-Gil
95-123
PDF (Català)
Innovazione pedagogica e formazione storicoeducativa del docente: nuove frontiere del museo dell’educazione
Giordana Merlo
125-138
PDF (Italià) (Català)
PDF (Italian) (English)
PDF (Spagnolo) (Español)
PDF
Storia e vita del MuSEd – Museo della Scuola e dell’Educazione dell’Università Roma Tre
Lorenzo Cantatore
139-159
PDF (Italià) (Català)
PDF (Italian) (English)
PDF (Italiano) (Español)
PDF
Museus pedagògics i Història pública
Avelina Miquel Lara, Sara González Gómez
161-182
PDF (Català)
Memoria, cultura escolar y patrimonio audiovisual: una experiencia virtual del Museo M. B. Cossío en tiempos de confinamiento
Andra Santiesteban, Jaime del Rey Tapia
183-211
PDF (Italià) (Català)
PDF (Español)
PDF (Italian) (English)
PDF (Spagnolo)
Un atles de material pedagògic i un museu pedagògic per a la innovació educativa. L’experiència del museu pedagògic de Castelló i del projecte «El museu és una escola» de la UDL
Glòria Jové, Juan Traver, Quim Bonastra
213-237
PDF (Català)
El Museu Pedagògic de Castelló. Una demanda dels mestres en el primer terç del segle xx
Manel Martí Puig
239-259
PDF (Català)
Informació sobre els autors dels articles
Informació sobre els autors dels articles
263-269
PDF (Català)
Sviluppato a cura di
Open Journal Systems
Lingua
Català
English
Español
Italiano
Informazioni
per i lettori
Per gli autori
Per i bibliotecari