Hemeroteca Científica Catalana
Registre
Inici de la sessió
Cerca
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Últim número
Arxius
Avisos
Polítiques editorials
Procés de revisió de persones expertes
Política d’accés lliure
Arxivament
Quant a càrrecs als autors dels articles
Ètica d'edició i publicació
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip Editorial
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Patrocini de la revista
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Núm. 39 (2022): gener-juny
Núm. 39 (2022): gener-juny
Publicat:
2022-10-19
Editorial
Editorial
Joan Soler Mata
9-11
PDF
Tema monogràfic
Presentació. Els museus, la innovació i la formació historico-educativa del professorat
Giordana Merlo, Sara González Gómez
15-22
PDF
Aprehender el valor del patrimonio histórico-educativo. Enseñar a los futuros maestros o maestras a través del museo pedagógico universitario
Pablo Álvarez Domínguez, María José Rebollo Espinosa
23-52
PDF (Espanyol)
PDF (Spanish) (English)
PDF (Español)
PDF (Spagnolo) (Italiano)
Il patrimonio storico-educativo per la formazione docente. Esperienze tra ricerca e didattica
Mirella D’Ascenzo
53-65
PDF (Italià)
PDF (Italian) (English)
PDF (Italiano) (Español)
PDF (Italiano)
Il museo scolastico come strumento di formazione continua degli insegnanti
Francesca Davida Pizzigoni
67-93
PDF (Italià)
PDF (Italian) (English)
PDF (Italiano) (Español)
PDF (Italiano)
El patrimoni educatiu a l’espai públic, una mediació entre la formació i la projecció pedagògica
Eulàlia Collelldemont, Josep Casanovas, Isabel Carrillo Flores, Raquel Cercós, Núria Padrós-Tuneu, Núria Simó-Gil
95-123
PDF
Innovazione pedagogica e formazione storicoeducativa del docente: nuove frontiere del museo dell’educazione
Giordana Merlo
125-138
PDF (Italià)
PDF (Italian) (English)
PDF (Spagnolo) (Español)
PDF (Italiano)
Storia e vita del MuSEd – Museo della Scuola e dell’Educazione dell’Università Roma Tre
Lorenzo Cantatore
139-159
PDF (Italià)
PDF (Italian) (English)
PDF (Italiano) (Español)
PDF (Italiano)
Museus pedagògics i Història pública
Avelina Miquel Lara, Sara González Gómez
161-182
PDF
Memoria, cultura escolar y patrimonio audiovisual: una experiencia virtual del Museo M. B. Cossío en tiempos de confinamiento
Andra Santiesteban, Jaime del Rey Tapia
183-211
PDF (Italià)
PDF (Español)
PDF (Italian) (English)
PDF (Spagnolo) (Italiano)
Un atles de material pedagògic i un museu pedagògic per a la innovació educativa. L’experiència del museu pedagògic de Castelló i del projecte «El museu és una escola» de la UDL
Glòria Jové, Juan Traver, Quim Bonastra
213-237
PDF
El Museu Pedagògic de Castelló. Una demanda dels mestres en el primer terç del segle xx
Manel Martí Puig
239-259
PDF
Informació sobre els autors dels articles
Informació sobre els autors dels articles
263-269
PDF
Desenvolupat per
Open Journal Systems
Llengua
Català
English
Español
Italiano
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries