Evolució de les marques de distribuïdor en el sector lacti espanyol (2006-2009)

Autores/as

  • Jordi Valls Alcayde Departament d’Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia. Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
  • M. Carmen Barco Departament d’Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia. Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)

Resumen

Les anomenadesmarques de distribuïdor (MD), omarques blanques, han tingut una penetració important en el sector lacti en el període de 2006 a 2009. Aquest fet ha derivat en uns efectes sobre les quotes demercat de volumi de valor d’aquestes envers lesmarques de fabricant (MF), en els segments principals del sector. Els materials utilitzats es fonamenten en les dades de la publicació Alimarket i els estudis Nielsen, sobre les quotes de participació TAM (total anualmòbil), en els anys analitzats.
PARAULES CLAU: Quota de volum, quota de valor, sector lacti.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Publicado

2012-05-30

Cómo citar

Valls Alcayde, J., & Barco, M. C. (2012). Evolució de les marques de distribuïdor en el sector lacti espanyol (2006-2009). TECA: Tecnologia I Ciència Dels Aliments, 11–16. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/TECA/article/view/54667

Número

Sección

Artículos