Hemeroteca Científica Catalana
Registrarse
Entrar
Buscar
Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Actual
Archivos
Avisos
Políticas editoriales
Proceso de revisión de personas expertas
Política de acceso abierto
Archivo
Acerca de
Sobre la revista
Equipo Editorial
Indexación
Envíos
Nota de copyright
Declaración de privacidad
Contacto
Patrocinio de la revista
Inicio
/
Archivos
/
Vol. 20 (2021): Mindfulness i educació
Vol. 20 (2021): Mindfulness i educació
Publicado:
2021-11-02
Editorial
Editorial
M. Paz Sandín Esteban
1-2
PDF (Català)
Artículos de investigación
Intervenció basada en
mindfulness
per a la millora de les conductes problemàtiques en l’alumnat amb necessitats educatives especials
Marisol Camps Fernández, Maria Paz Sandín Esteban, Alberto Amutio Careaga
3-25
PDF (Català)
Educar en el moment present: estudi de les percepcions dels futurs docents sobre un taller de
mindfulness
Irene Lopez Secanell, Jeroni Méndez Cabrera
26-40
PDF (Català)
La cultura escolar en centres educatius d'educació primària que s'enfoquen cap al canvi educatiu
Judit Pladevall Vilavendrell
41-56
PDF (Català)
Beneficis de la musicoteràpia en alumnes amb TDAH. Una revisió bibliogràfica
Diana Marín Suelves, Claudia Cortés Garrido, Alba Tornero Cabedo
57-77
PDF (Català)
Artículos de experiencias
Taller de Meditació i Literatura (TAMELIT), aplicació d’un programa de
mindfulness
en l’educació universitària
Arnau Vives Piñas
78-92
PDF (Català)
Canviar el pati per transformar l’educació. El cas de l’escola Salvador Espriu de Vallfogona de Balaguer
Iolanda Montero Plaza, Joan Tahull Fort, Éric Berga Sese
93-109
PDF (Català)
Enviar un artículo
Enviar un artículo
Idioma
Català
English
Español
Indexacio
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as