Hemeroteca Científica Catalana
Inici de la sessió
Cerca
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Últim número
Arxius
Avisos
Polítiques editorials
Procés de revisió de persones expertes
Política d’accés lliure
Arxivament
Quant a
Sobre la revista
Equip Editorial
Trameses
Avís de drets d’autoria
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Patrocini de la revista
Indexació
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 20 (2021): Mindfulness i educació
Vol. 20 (2021): Mindfulness i educació
Publicat:
2021-11-02
Editorial
Editorial
M. Paz Sandín Esteban
1-2
PDF
Articles de recerca
Intervenció basada en
mindfulness
per a la millora de les conductes problemàtiques en l’alumnat amb necessitats educatives especials
Marisol Camps Fernández, Maria Paz Sandín Esteban, Alberto Amutio Careaga
3-25
PDF
Educar en el moment present: estudi de les percepcions dels futurs docents sobre un taller de
mindfulness
Irene Lopez Secanell, Jeroni Méndez Cabrera
26-40
PDF
La cultura escolar en centres educatius d'educació primària que s'enfoquen cap al canvi educatiu
Judit Pladevall Vilavendrell
41-56
PDF
Beneficis de la musicoteràpia en alumnes amb TDAH. Una revisió bibliogràfica
Diana Marín Suelves, Claudia Cortés Garrido, Alba Tornero Cabedo
57-77
PDF
Articles d'experiències
Taller de Meditació i Literatura (TAMELIT), aplicació d’un programa de
mindfulness
en l’educació universitària
Arnau Vives Piñas
78-92
PDF
Canviar el pati per transformar l’educació. El cas de l’escola Salvador Espriu de Vallfogona de Balaguer
Iolanda Montero Plaza, Joan Tahull Fort, Éric Berga Sese
93-109
PDF
Desenvolupat per
Open Journal Systems
Fer una tramesa
Fer una tramesa
Llengua
Català
English
Español
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries