Sobre la revista

La Revista Catalana de Pedagogia (RCP) és una publicació semestral (maig i novembre) de la Societat Catalana de Pedagogia, filial de l’Institut d'Estudis Catalans. Neix a l'any 2002 i des del 2021 la Universitat de Barcelona n'és coeditora.

Avisos

LA INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL A L’EDUCACIÓ, UNA APOSTA DES DE LA PEDAGOGIA.

2023-10-26

Data límit: 30 de gener de 2024

El proper número de la Revista Catalana de Pedagogia (RCP) està dedicat a posar sobre la taula el potencial de les tecnologies de la Intel·ligència Artificial (IA) en educació. Amb l’efervescència des de finals de 2022 d’aplicacions com Chat GPT, basades en els Models de Llenguatge Gran -Large Language Models o LLM en anglès- la IA de tipus generativa s’ha vist com un possible revulsiu a molts nivells de l’activitat humana, i això ha despertat un gran interès per les seves possibles implicacions en educació.

Llegir més sobre LA INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL A L’EDUCACIÓ, UNA APOSTA DES DE LA PEDAGOGIA.

Número actual

Vol. 24 (2023): Qualitat educativa en els processos de transformació
					Veure Vol. 24 (2023): Qualitat educativa en els processos de transformació

Freqüència: dos números a l’any: maig i novembre.

Publicat: 2023-11-02
Veure tots els números