Hemeroteca Científica Catalana
Registre
Inici de la sessió
Cerca
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Últim número
Arxius
Avisos
Polítiques editorials
Procés de revisió de persones expertes
Política d’accés lliure
Arxivament
Quant a càrrecs als autors dels articles
Ètica d'edició i publicació
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip Editorial
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Patrocini de la revista
Indexació
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Núm. 24 (2014): juliol-desembre
Núm. 24 (2014): juliol-desembre
Publicat:
2014-07-24
Tema monogràfic
Presentació: premsa periòdica i història de l’educació
Xavier Motilla Salas
9-16
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Donne, maestre, giornaliste: la stampa pedagogica all’indomani dell’Unità d’Italia (1861-1865)
Antonella Cagnolati
17-27
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
A pedagogia alemã e a imprensa pedagógica portuguesa como vasos comunicantes: o caso da revista Froebel
José Viegas Brás, Maria Neves Gonçalves
29-50
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
La premsa pedagògica en la construcció de la identitat professional dels mestres:
El Magisterio Balear
Francesca Comas Rubí, Bernat Sureda Garcia
51-68
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
La enseñanza de las ciencias escolares en la
Revista de Pedagogía
(1922-1936)
José Damián López Martínez, María Ángeles Delgado Martínez
69-101
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Imatge, formació religiosa i educació a la revista il·lustrada Lluc (1921-1973)
Llorenç Gelabert Gual, Xavier Motilla Salas
103-134
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Mujeres rurales y capacitación profesional en el franquismo a través de la prensa femenina (1939-1959)
Sara Ramos Zamora, Carmen Colmenar Orzaes
135-171
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Opinión pública y educación durante la transición a la democracia en Argentina. Primeras consideraciones y guía de fuentes documentales
José Luis Hernández Huerta, Sara González Gómez
173-215
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Assajos i estudis
La història de la joguina: estat de la qüestió d’una reconstrucció disciplinària
Pere Capellà Simó
219-242
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Informació sobre els autors dels articles
Informació sobre els autors dels articles
245-249
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Fer una tramesa
Fer una tramesa
Llengua
Català
English
Español
Indexacio
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries