HCC - Portal de Publicacions - RACO - Contacte

Vol. 11 (2017)

Sumari

Editorial

Editorial PDF
Joan Rué 9-14

Tema monogràfic. Com podem entendre el fet d’aprendre avui. Significats i conseqüències en la docència

Neuroeducació: aportacions de la neurociència als plantejaments educatius PDF
Marta Portero Tresserra, Anna Carballo Márquez 17-55
Identitat discent i disseny universal de l’aprenentatge. Una proposta per a l’atenció de la diversitat PDF
Andy Morodo 57-77
Aprendre ensenyant. Poden aprendre els docents ensenyant els seus alumnes? Quines evidències en tenim? PDF
David Duran Gisbert 79-106
Repensar l’avaluació des de la qualitat dels aprenentatges PDF
Joan Rué i Domingo 107-133

Experiències

Conversar a l’escola per aprendre a viure PDF
Teresa Serra Santasusana, Maria Marquès Pujadas 137-171
El Roure Gros: una mirada reflexiva PDF
Andreu Cardo Martínez, Ingrid Colom García, Balbina Tantiñà Forcada, Marta Vallbona Martos, Núria Verdú Ventura 173-186
Una institució, tres estudis, 1.600 aprenentatges: una experiència per a una escola gran PDF
Maria Teresa Solé i Clavero 187-200
La formació en l’àmbit de la salut mental: experiències de fotografia participativa PDF
Alice Monteil, Mireia Plans 201-219

Ressenyes bibliogràfiques

Enseñar a vivir. Manifiesto para cambiar la educación, d’Edgar Morin PDF
Martí Teixidó i Planas 223-235
Escuelas creativas. La revolución que está transformando la educación, de Ken Robinson i Lou Aronica PDF
Laura Domingo-Peñafiel 237- 241

Actualitat de la Societat Catalana de Pedagogia

Gener-agost, 2016. Activitats de la Societat PDF
Carme Amorós Basté 245-257
Recerca educativa: «El Termòmetre lingüístic -Marc d’ensenyament de llengües vives» PDF
Carme Rider Serra 258-261
Necrològica: Josep Mª Jarque Jutglar PDF
  262-263



Creative Commons License
Aquesta obra és subjecta  llevat que s'indiqui el contrari en el text, en les fotografies o en altres il·lustracions a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar ahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així, doncs, s'autoritza al públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l'obra sempre que se'n reconegui l'autoria i l'entitat que la publica i no se'n faci un ús comercial ni cap obra derivada.

ISSN: 2013-9594 (edició electrònica); 1695-5641 (edició impresa).

Indexada a:

http://dialnet.unirioja.es/imagen/dialnet.png

Adreça postal

Societat Catalana de Pedagogia
Carrer del Carme
47, 08001 Barcelona
Telèfon: +34 935 529 102
Fax:  +34 932 701 180