El Paper de les estratègies d'intervenció educativa en el nou paradigma emergent del segle XXI: emmarcament general i exemplificació didàctica sobre el patrimoni

Autores/as

  • Núria Rajadell Puiggròs
  • Núria Serrat Antolí

Resumen

Tot i ser conscients de la complexitat i acceleració que emmarca la realitat educativa actual, els educadors no ens podem permetre viure en una permanent angoixa i temor causats per aquestes incerteses i imprevisibilitats. Hem de ser valents per a implicar-nos en un món globalitzat, hem de saber trencar esquemes i rutines, hem de sorprendre els que ens envolten, però per a reencantar l'educació no n'hi ha prou amb el voluntarisme, sinó que necessitem unes bones bases teòriques organitzades i nítides que assegurin l'aprenentatge. A través d'aquesta aportació repassem aquesta fonamentació conceptual i mostrem una exemplificació de la seva aplicabilitat en l'àmbit del patrimoni mitjançant l'estratègia de resolució de problemes.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Publicado

2007-02-06

Cómo citar

Rajadell Puiggròs, N., & Serrat Antolí, N. (2007). El Paper de les estratègies d’intervenció educativa en el nou paradigma emergent del segle XXI: emmarcament general i exemplificació didàctica sobre el patrimoni. Revista Catalana De Pedagogia, 4, 59–73. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/1750.001

Número

Sección

Tema monogràfic: Complexitat, didàctica i tecnologia

Artículos más leídos del mismo autor/a