El Paper de les estratègies d'intervenció educativa en el nou paradigma emergent del segle XXI: emmarcament general i exemplificació didàctica sobre el patrimoni Autores/as Núria Rajadell Puiggròs Núria Serrat Antolí Resumen Tot i ser conscients de la complexitat i acceleració que emmarca la realitat educativa actual, els educadors no ens podem permetre viure en una permanent angoixa i temor causats per aquestes incerteses i imprevisibilitats. Hem de ser valents per a implicar-nos en un món globalitzat, hem de saber trencar esquemes i rutines, hem de sorprendre els que ens envolten, però per a reencantar l'educació no n'hi ha prou amb el voluntarisme, sinó que necessitem unes bones bases teòriques organitzades i nítides que assegurin l'aprenentatge. A través d'aquesta aportació repassem aquesta fonamentació conceptual i mostrem una exemplificació de la seva aplicabilitat en l'àmbit del patrimoni mitjançant l'estratègia de resolució de problemes. Descargas Los datos de descargas todavía no están disponibles. Descargas Text complet (Català) Publicado 2007-02-06 Cómo citar Rajadell Puiggròs, N., & Serrat Antolí, N. (2007). El Paper de les estratègies d’intervenció educativa en el nou paradigma emergent del segle XXI: emmarcament general i exemplificació didàctica sobre el patrimoni. Revista Catalana De Pedagogia, 4, 59–73. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/1750.001 Más formatos de cita ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descargar cita Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 4 (2005) Sección Tema monogràfic: Complexitat, didàctica i tecnologia Licencia La propiedad intelectual de los artículos es de sus respectivos autores. Los autores/as en el momento de entregar los artículos a la Revista Catalana de Pedagogia para solicitar su publicación aceptan los siguientes términos: Conceden a la Societat Catalana de Pedagogia (filial del Institut d'Estudis Catalans) los derechos de reproducción, comunicación pública y distribución de los artículos presentados para su publicación en la Revista Catalana de Pedagogia. Responden ante la Societat Catalana de Pedagogia, de la autoría y la originalidad de los artículos presentados. Es responsabilidad de los autores/as la obtención de los permisos para la reproducción de todo el material gráfico incluido en los artículos. La Societat Catalana de Pedagogia está exenta de toda responsabilidad derivada de la eventual vulneración de derechos de propiedad intelectual por parte de los autores/as. Los contenidos publicados en la revista están sujetos -a menos que se indique lo contrario en el texto o en el material gráfico- a una licencia Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 3.0 España (by-nc-nd) de Creative Commons, cuyo texto completo se puede consultar en http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Así pues, se autoriza al público en general a reproducir, distribuir y comunicar la obra siempre que se reconozca la autoría y la entidad que la publica y no se haga un uso comercial ni obra derivada. La revista no se hace responsable de las ideas y opiniones expuestas por los autores/as de los artículos publicados.