El Paper de les estratègies d'intervenció educativa en el nou paradigma emergent del segle XXI: emmarcament general i exemplificació didàctica sobre el patrimoni Autors/ores Núria Rajadell Puiggròs Núria Serrat Antolí Resum Tot i ser conscients de la complexitat i acceleració que emmarca la realitat educativa actual, els educadors no ens podem permetre viure en una permanent angoixa i temor causats per aquestes incerteses i imprevisibilitats. Hem de ser valents per a implicar-nos en un món globalitzat, hem de saber trencar esquemes i rutines, hem de sorprendre els que ens envolten, però per a reencantar l'educació no n'hi ha prou amb el voluntarisme, sinó que necessitem unes bones bases teòriques organitzades i nítides que assegurin l'aprenentatge. A través d'aquesta aportació repassem aquesta fonamentació conceptual i mostrem una exemplificació de la seva aplicabilitat en l'àmbit del patrimoni mitjançant l'estratègia de resolució de problemes. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Descàrregues Text complet Publicat 2007-02-06 Com citar Rajadell Puiggròs, N., & Serrat Antolí, N. (2007). El Paper de les estratègies d’intervenció educativa en el nou paradigma emergent del segle XXI: emmarcament general i exemplificació didàctica sobre el patrimoni. Revista Catalana De Pedagogia, 4, 59–73. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/1750.001 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 4 (2005) Secció Tema monogràfic: Complexitat, didàctica i tecnologia Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors i autores. Els autors/es en el moment de lliurar els articles a la Revista Catalana de Pedagogia per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents: Concedeixen a la Societat Catalana de Pedagogia (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la Revista Catalana de Pedagogia. Responen davant la Societat Catalana de Pedagogia, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats. És responsabilitat dels autors/es l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles. La Societat Catalana de Pedagogia, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors/es. Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada. La revista no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors/es dels articles publicats.