Hemeroteca Científica Catalana
Inici de la sessió
Cerca
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Últim número
Arxius
Avisos
Polítiques editorials
Procés de revisió de persones expertes
Política d’accés lliure
Arxivament
Quant a
Sobre la revista
Equip Editorial
Trameses
Avís de drets d’autoria
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Patrocini de la revista
Indexació
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 4 (2005)
Vol. 4 (2005)
Publicat:
2006-04-20
Tema monogràfic: Complexitat, didàctica i tecnologia
Presentació
M. Immaculada Bordas Alsina
11-12
Text complet
El Paradigma educatiu emergent : algunes implicacions en l'epistemologia i en la didàctica del segle XXI
María Cándida Moraes
13-41
Text complet
El Paradigma de la complexitat: un marc per a orientar l'activitat científica escolar
Josep Bonil Gargallo, Rosa Maria Pujol Villalonga
43-58
Text complet
El Paper de les estratègies d'intervenció educativa en el nou paradigma emergent del segle XXI: emmarcament general i exemplificació didàctica sobre el patrimoni
Núria Rajadell Puiggròs, Núria Serrat Antolí
59-73
Text complet
Didàctica de la motivació com a motor de l'aprenentatge en una pedagogia humanista
Joan Mallart i Navarra
75-99
Text complet
Formació inicial en noves tecnologies : el treball amb webs per a l'aprenentatge: una experiència
Brent Kilbourn, Isabel Álvarez
101-112
Text complet
De les comunitats d'aprenentatge a les comunitats de coneixement en xarxa
Mireia Montané
113-123
Text complet
Dossier: Adolescència, identitat i sexualitat
De l'
allure
de l'adolescència
Assumpció Pié, Montserrat Pastor
127-148
Text complet
Anàlisi de la vulnerabilitat en els adolescents immigrants i propostes pedagògiques de prevenció de l'exclusió
Sílvia Lombarte i Bel
149-167
Text complet
El Cos en els discursos pedagògics: de la presència/absència a la
queer pedagogy
Jordi Planella i Ribera
169-200
Text complet
Documents
Contribució de la Societat Catalana de Pedagogia al debat del
Pacte Nacional per a l'Educació
obert pel Departament d'Educació
Institut d'Estudis Catalans. Societat Ca
203-212
Text complet
Estudis, recerques i experiències
El Dret a regir l'ensenyament segons Alexandre Galí
Jordi Galí i Herrera
215-256
Text complet
Obligació moral i dignitat humana (l'home coma fi final)
Francesc Calvo Ortega
257-264
Text complet
Sistemàtica dels models educatius contemporanis
Salvador Peiró i Gregori
265-290
Text complet
Tendències de la formació contínua a les empreses catalanes
Flor Cabrera, Guillem Viladot, Antonio Navío, Maria Dolors Millan, María José Rubio, Mercè Romans Siques
291-323
Text complet
Memòria de l'escola
: un projecte didàctic a secundària
M. Teresa Godayol Puig
325-332
Text complet
Prevenció dels transtorns del comportament alimentari (TCA) a través dels mitjans de comunicació
Josep Maria López Madrid
333-348
Text complet
Perspectiva educativa constitucional a l'entorn de l'ensenyament de la religió a l'escola: possibilitat d'un consens bàsic
Gabriel Sanz Carrasco
349-360
Text complet
Recensions
Alsina, Àngel; Soler, Joan.
M. Antònia Canals : el compromís amb la renovació de l'escola
. Vic: Eumo, 2005
Laura Guilera Rico
363-367
Text complet
Altabert Cuevas, M. Cruz.
Proceso a una maestro republicano
. València: Universitat de València, 2004
Conrad Vilanou i Torrano
367-370
Text complet
Colom Cañellas, Antoni J.
De la debilitat teòrica de l'educació
. Barcelona: Institut d'Estudis Catalans, 2005
Conrad Vilanou i Torrano
370-375
Text complet
Chiaranda, Mirella [ed.].
Teorie educative e processi di formazione nell'età giolittiana
. Lette: Pensa, 2005
Eulàlia Collelldemont Pujadas
375-376
Text complet
Esteban, Joaquín.
Universidades reflexivas: una perspectiva filosófica
. Barcelona: Laertes, 2005
Jordi Planella i Ribera
376-378
Text complet
Farrés, Ramon.
Antoni Pous : l'obra essencial
. Vic: Eumo, 2005
Eulàlia Collelldemont Pujadas
378-380
Text complet
Fullat i Genís, Octavi.
Valores y narrativa : axiología educativa de Occidente
. Barcelona: Publicacions i edicions de la Universitat de Barcelona, 2005
Conrad Vilanou i Torrano
380-384
Text complet
Galí i Herrera, Jordi.
Les ganes d'aprendre : lectures, reflexions i experiències d'un mestre
. Barcelona: Pòrtic: Barcelonesa d'edicions, 2005
Conrad Vilanou i Torrano
384-389
Text complet
Ladjali, Cécile; Steiner, George.
Elogio de la transmisión
. Madrid: Siruela, 2005
Jordi Planella i Ribera
389-391
Text complet
Meirieu, Philippe.
En la escuela hoy
. Barcelona: Octoaedro: Rosa Sensat, 2004
Xavier Laudo Castillo
391-395
Text complet
Santos Rego, Miguel Ángel [dir.].
A investigación educativa en Galicia (1989-2001)
. Santiago de Compostel·la: Xunta de Galicia. Conselleria de Educación e Ordenación Universitaria, 2004
Enric Prats
396-399
Text complet
Soler Masó, Pere [coord.].
L'educació social avui: la intervenció socioeducativa a Catalunya
. Girona: Universitat de Girona, 2005 (Col·lecció Educació social ; 11)
Salomó Marquès i Sureda
400-401
Text complet
[Altres]
Dades dels col·laboradors d'aquest número
403-410
Text complet
Desenvolupat per
Open Journal Systems
Fer una tramesa
Fer una tramesa
Llengua
Català
English
Español
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries