Qualitat educativa, interins i l’abús de temporalitat a l’escola pública de les Illes Balears Autores/as David Sánchez LLull Universitat de les Illes Balears Palabras clave: Qualitat educativa, interins, abús, temporalitat, Directiva Europea 1999/70/CE, Illes Balears. Resumen Presentam un estudi envers el concepte de qualitat educativa i la seva relació amb els funcionaris interins a partir de la definició i característiques d’aquest concepte. Determinarem la relació entre qualitat i temporalitat, per posteriorment introduir-nos en l’abús que pateixen els interins. Finalment, analitzarem la prevalença dels funcionaris interins a les Illes Balears, com s’han desenvolupat les Ofertes Públiques d’Ocupació (OPO) en aquests darrers deu anys i si la Conselleria d’Educació ha pogut consolidar-ne les places. Descargas Los datos de descargas todavía no están disponibles. Biografía del autor/a David Sánchez LLull, Universitat de les Illes Balears David Sánchez Llull (Palma, Mallorca, 1973). Llicenciat en Filosofia i Ciències de l'Educació per la UNED, es va especialitzar en Orientació Escolar. Doctorat en «Investigació i Innovació en Educació» (UIB), ha analitzat les problemàtiques psicosocials que afecten al professorat de l’escola pública. Membre del Consell Escolar de Mallorca (BOIB Núm. 159 de 23 de novembre de 2019), actualment és orientador escolar (Conselleria d'Educació) i col·labora amb diferents entitats socials i sindicals. Entre els darrers articles publicats podem destacar: Sánchez Llull, D. i Piña González, C (2020). Els trastorns Emocionals Greus a l’Escola Pública de les Illes Balears, Anuari de l'Educació de les Illes Balears, ISSN 1889-805X, Nº. 2020, págs. 274-297 i Sánchez, D. (2019). Introducció a l’orientació educativa a les Illes Balears i els seus reptes. Revista Catalana de Pedagogia, 15, 177-196. Descargas PDF (Català) Publicado 2021-12-02 Cómo citar Sánchez LLull, D. (2021). Qualitat educativa, interins i l’abús de temporalitat a l’escola pública de les Illes Balears. Revista Catalana De Pedagogia, 21, 83–97. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/149229 Más formatos de cita ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descargar cita Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 21 (2022): Pedagogies feministes als Països Catalans Sección Artículos de experiencias Licencia La propiedad intelectual de los artículos es de sus respectivos autores. Los autores/as en el momento de entregar los artículos a la Revista Catalana de Pedagogia para solicitar su publicación aceptan los siguientes términos: Conceden a la Societat Catalana de Pedagogia (filial del Institut d'Estudis Catalans) los derechos de reproducción, comunicación pública y distribución de los artículos presentados para su publicación en la Revista Catalana de Pedagogia. Responden ante la Societat Catalana de Pedagogia, de la autoría y la originalidad de los artículos presentados. Es responsabilidad de los autores/as la obtención de los permisos para la reproducción de todo el material gráfico incluido en los artículos. La Societat Catalana de Pedagogia está exenta de toda responsabilidad derivada de la eventual vulneración de derechos de propiedad intelectual por parte de los autores/as. Los contenidos publicados en la revista están sujetos -a menos que se indique lo contrario en el texto o en el material gráfico- a una licencia Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 3.0 España (by-nc-nd) de Creative Commons, cuyo texto completo se puede consultar en http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Así pues, se autoriza al público en general a reproducir, distribuir y comunicar la obra siempre que se reconozca la autoría y la entidad que la publica y no se haga un uso comercial ni obra derivada. La revista no se hace responsable de las ideas y opiniones expuestas por los autores/as de los artículos publicados.