Qualitat educativa, interins i l’abús de temporalitat a l’escola pública de les Illes Balears

Autores/as

  • David Sánchez LLull Universitat de les Illes Balears

Palabras clave:

Qualitat educativa, interins, abús, temporalitat, Directiva Europea 1999/70/CE, Illes Balears.

Resumen

Presentam un estudi envers el concepte de qualitat educativa i la seva relació amb els funcionaris interins a partir de la definició i característiques d’aquest concepte. Determinarem la relació entre qualitat i temporalitat, per posteriorment introduir-nos en l’abús que pateixen els interins. Finalment, analitzarem la prevalença dels funcionaris interins a les Illes Balears, com s’han desenvolupat les Ofertes Públiques d’Ocupació (OPO) en aquests darrers deu anys i si la Conselleria d’Educació ha pogut consolidar-ne les places.

 

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Biografía del autor/a

David Sánchez LLull, Universitat de les Illes Balears

David Sánchez Llull (Palma, Mallorca, 1973). Llicenciat en Filosofia i Ciències de l'Educació per la UNED, es va especialitzar en Orientació Escolar. Doctorat en «Investigació i Innovació en Educació» (UIB), ha analitzat les problemàtiques psicosocials que afecten al professorat de l’escola pública. Membre del Consell Escolar de Mallorca (BOIB Núm. 159 de 23 de novembre de 2019), actualment és orientador escolar (Conselleria d'Educació) i col·labora amb diferents entitats socials i sindicals. Entre els darrers articles publicats podem destacar: Sánchez Llull, D. i  Piña González, C (2020). Els trastorns Emocionals Greus a l’Escola Pública de les Illes Balears, Anuari de l'Educació de les Illes Balears, ISSN 1889-805X, Nº. 2020, págs. 274-297 i Sánchez, D. (2019). Introducció a l’orientació educativa a les Illes Balears i els seus reptes. Revista Catalana de Pedagogia, 15, 177-196.

Descargas

Publicado

2021-12-02

Cómo citar

Sánchez LLull, D. (2021). Qualitat educativa, interins i l’abús de temporalitat a l’escola pública de les Illes Balears. Revista Catalana De Pedagogia, 21, 83–97. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/149229

Número

Sección

Artículos de experiencias