Qualitat educativa, interins i l’abús de temporalitat a l’escola pública de les Illes Balears Autors/ores David Sánchez LLull Universitat de les Illes Balears Paraules clau: Qualitat educativa, interins, abús, temporalitat, Directiva Europea 1999/70/CE, Illes Balears. Resum Presentam un estudi envers el concepte de qualitat educativa i la seva relació amb els funcionaris interins a partir de la definició i característiques d’aquest concepte. Determinarem la relació entre qualitat i temporalitat, per posteriorment introduir-nos en l’abús que pateixen els interins. Finalment, analitzarem la prevalença dels funcionaris interins a les Illes Balears, com s’han desenvolupat les Ofertes Públiques d’Ocupació (OPO) en aquests darrers deu anys i si la Conselleria d’Educació ha pogut consolidar-ne les places. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Biografia de l'autor/a David Sánchez LLull, Universitat de les Illes Balears David Sánchez Llull (Palma, Mallorca, 1973). Llicenciat en Filosofia i Ciències de l'Educació per la UNED, es va especialitzar en Orientació Escolar. Doctorat en «Investigació i Innovació en Educació» (UIB), ha analitzat les problemàtiques psicosocials que afecten al professorat de l’escola pública. Membre del Consell Escolar de Mallorca (BOIB Núm. 159 de 23 de novembre de 2019), actualment és orientador escolar (Conselleria d'Educació) i col·labora amb diferents entitats socials i sindicals. Entre els darrers articles publicats podem destacar: Sánchez Llull, D. i Piña González, C (2020). Els trastorns Emocionals Greus a l’Escola Pública de les Illes Balears, Anuari de l'Educació de les Illes Balears, ISSN 1889-805X, Nº. 2020, págs. 274-297 i Sánchez, D. (2019). Introducció a l’orientació educativa a les Illes Balears i els seus reptes. Revista Catalana de Pedagogia, 15, 177-196. Descàrregues PDF Publicat 2021-12-02 Com citar Sánchez LLull, D. (2021). Qualitat educativa, interins i l’abús de temporalitat a l’escola pública de les Illes Balears. Revista Catalana De Pedagogia, 21, 83–97. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/149229 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 21 (2022): Pedagogies feministes als Països Catalans Secció Articles d'experiències Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors i autores. Els autors/es en el moment de lliurar els articles a la Revista Catalana de Pedagogia per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents: Concedeixen a la Societat Catalana de Pedagogia (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la Revista Catalana de Pedagogia. Responen davant la Societat Catalana de Pedagogia, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats. És responsabilitat dels autors/es l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles. La Societat Catalana de Pedagogia, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors/es. Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada. La revista no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors/es dels articles publicats.