El Mercat de Tecnologia de Lleida, més enllà d’una jornada. Aprenentatge científic i tecnològic per als alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius durant el curs escolar Autores/as Joan Tahull Fort Universitat de Lleida Fernando Guirado Universitat de Lleida Meritxell Morera Universitat de Lleida Francesc Alamón Universitat de Lleida Palabras clave: Educació secundària, professorat, alumnat, treball col·laboratiu, reptes. Resumen El Mercat de Tecnologia de Lleida ha arribat a la quinzena edició amb un nombre important d’assistents dels centres educatius de secundària, tant professorat com alumnat. L’objectiu principal de l’activitat és desenvolupar i impulsar les vocacions científiques i tecnològiques entre l’alumnat del territori lleidatà. Molts professors manifesten la importància d’aquesta jornada per tal d’estimular el treball dels alumnes a l’aula durant el curs escolar. Els docents, a començament de curs, es marquen l’objectiu de presentar projectes interessants i valuosos al Mercat de Tecnologia, els quals desenvolupen durant el curs. A més a més, es proposen tallers, demostracions i xerrades de diferents aspectes rellevants de la tecnologia.Paraules clau: Educació secundària, professorat, alumnat, treball col·laboratiu, reptes. Descargas Los datos de descargas todavía no están disponibles. Descargas PDF (Català) Cómo citar Tahull Fort, J., Guirado, F., Morera, M., & Alamón, F. (2019). El Mercat de Tecnologia de Lleida, més enllà d’una jornada. Aprenentatge científic i tecnològic per als alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius durant el curs escolar. Revista Catalana De Pedagogia, 15, 143–160. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/145751 Más formatos de cita ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descargar cita Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 15 (2019) Sección Artículos de experiencias Licencia La propiedad intelectual de los artículos es de sus respectivos autores. Los autores/as en el momento de entregar los artículos a la Revista Catalana de Pedagogia para solicitar su publicación aceptan los siguientes términos: Conceden a la Societat Catalana de Pedagogia (filial del Institut d'Estudis Catalans) los derechos de reproducción, comunicación pública y distribución de los artículos presentados para su publicación en la Revista Catalana de Pedagogia. Responden ante la Societat Catalana de Pedagogia, de la autoría y la originalidad de los artículos presentados. Es responsabilidad de los autores/as la obtención de los permisos para la reproducción de todo el material gráfico incluido en los artículos. La Societat Catalana de Pedagogia está exenta de toda responsabilidad derivada de la eventual vulneración de derechos de propiedad intelectual por parte de los autores/as. Los contenidos publicados en la revista están sujetos -a menos que se indique lo contrario en el texto o en el material gráfico- a una licencia Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 3.0 España (by-nc-nd) de Creative Commons, cuyo texto completo se puede consultar en http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Así pues, se autoriza al público en general a reproducir, distribuir y comunicar la obra siempre que se reconozca la autoría y la entidad que la publica y no se haga un uso comercial ni obra derivada. La revista no se hace responsable de las ideas y opiniones expuestas por los autores/as de los artículos publicados.