El Mercat de Tecnologia de Lleida, més enllà d’una jornada. Aprenentatge científic i tecnològic per als alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius durant el curs escolar Autors/ores Joan Tahull Fort Universitat de Lleida Fernando Guirado Universitat de Lleida Meritxell Morera Universitat de Lleida Francesc Alamón Universitat de Lleida Paraules clau: Educació secundària, professorat, alumnat, treball col·laboratiu, reptes. Resum El Mercat de Tecnologia de Lleida ha arribat a la quinzena edició amb un nombre important d’assistents dels centres educatius de secundària, tant professorat com alumnat. L’objectiu principal de l’activitat és desenvolupar i impulsar les vocacions científiques i tecnològiques entre l’alumnat del territori lleidatà. Molts professors manifesten la importància d’aquesta jornada per tal d’estimular el treball dels alumnes a l’aula durant el curs escolar. Els docents, a començament de curs, es marquen l’objectiu de presentar projectes interessants i valuosos al Mercat de Tecnologia, els quals desenvolupen durant el curs. A més a més, es proposen tallers, demostracions i xerrades de diferents aspectes rellevants de la tecnologia.Paraules clau: Educació secundària, professorat, alumnat, treball col·laboratiu, reptes. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Descàrregues PDF Com citar Tahull Fort, J., Guirado, F., Morera, M., & Alamón, F. (2019). El Mercat de Tecnologia de Lleida, més enllà d’una jornada. Aprenentatge científic i tecnològic per als alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius durant el curs escolar. Revista Catalana De Pedagogia, 15, 143–160. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/145751 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 15 (2019) Secció Articles d'experiències Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors i autores. Els autors/es en el moment de lliurar els articles a la Revista Catalana de Pedagogia per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents: Concedeixen a la Societat Catalana de Pedagogia (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la Revista Catalana de Pedagogia. Responen davant la Societat Catalana de Pedagogia, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats. És responsabilitat dels autors/es l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles. La Societat Catalana de Pedagogia, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors/es. Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada. La revista no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors/es dels articles publicats.