Hemeroteca Científica Catalana
Registre
Inici de la sessió
Cerca
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Últim número
Números anteriors
Avisos
Polítiques editorials
Procés de revisió de persones expertes
Política d’accés lliure
Protocols d'interoperabilitat
Arxivament
Indexació
Quant a
Sobre la revista
Equip Editorial
Trameses
Avís de drets d’autoria
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Patrocini de la revista
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 27 (2025): Repensant l'educació: horitzons i desafiaments en la pedagogia
Vol. 27 (2025): Repensant l'educació: horitzons i desafiaments en la pedagogia
Publicat:
2025-05-05
Editorial
Editorial
Joan Mateo Andrés
1-3
PDF
Articles de recerca
Fomentant la creativitat, la tecnologia avançada i el creixement personal: l’impacte d’una experiència d’aprenentatge amb màgia a l’educació primària
Elena Vercher Ribis
4-35
PDF (English)
La cançó a l’aula: reflexió sobre la historicitat dels gèneres de cançó i propostes de modelització didàctica
Aina Monferrer-Palmer, Joaquim Dolz
36-59
PDF
La competència digital docent a Catalunya sota la mirada del professorat
Sandra González Mingot, Balbina Falceto Macarulla
60-81
PDF
Articles d'experiències
La retroacció de ChatGPT, un exemple d’integració de la intel·ligència artificial generativa en la didàctica de l’anglès a la Universitat d’Andorra: un estudi experimental
Carolina Poussier Milhau
82-98
PDF
Creació del sistema de registre d’avaluació única: anàlisi de sol·licituds a la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona
Mercedes Reguant Alvarez, Francesc Martínez-Olmo, Carolina Quirós Domínguez, Pilar Folgueiras Bartomeu, Nicole Stier Piera
99-114
PDF
Aprendre a pensar com a investigador-docent-historiador a través del patrimoni local. Una experiència en el grau en educació primària
Guillem Roca Cabau, Daniel Gutiérrez-Ujaque
115-132
PDF
Fer una tramesa
Fer una tramesa
Llengua
Català
English
Español
Indexacio
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries