Hemeroteca Científica Catalana
Acesso
Buscar
Ir para o conteúdo principal
Ir para o menu de navegação principal
Ir para o rodapé
Open Menu
Atual
Arquivos
Políticas Editoriais
Política de Acesso Livre
Sobre
Sobre a Revista
Submissões
Equipe Editorial
Declaração de Privacidade
Contato
Patrocínio da Revista
Início
/
Arquivos
/
n. 23 (2017)
n. 23 (2017)
Publicado:
2018-10-18
Editorial
Monografia: «Especial ECRICE 2016»
Redacció Revista
3
PDF (Català)
Monografia: Especial ECRICE 2016
Què ha aportat ECRICE 2016 als investigadors en educació química i a la comunitat educativa?
Fina Guitart, Carles Bo
4-8
PDF (Català)
Articles
Aprendre ciència a través d’un enfocament històric
Rachel Mamlok-Naaman
9-14
PDF (Català)
La indagació i la seva avaluació: lliçons apreses des de la investigació i la pràctica
Odilla E. Finlayson
15-23
PDF (Català)
Enfocaments basats en evidències per a la reforma i l’avaluació curriculars
Melanie M. Cooper
24-31
PDF (Català)
Fer l’aprenentatge de la química més rellevant per als estudiants
Ingo Eilks, Marc Stuckey
32-39
PDF (Català)
L’ús de pràctiques autèntiques com a principi clau per al disseny de currículums de química
Astrid Bulte, Gjalt Prins, Marijn Meijer, Albert Pilot, Hannah Sevian
40-45
PDF (Català)
Educació informal en química: una oportunitat perduda?
Sarah Hayes
47-53
PDF (Català)
Estudiant les habilitats químiques de l’estudiant amb l’ús d’eines basades en la navegació i el maquinari de seguiment de la mirada
Norbert J. Pienta, Hui Tang
54-62
PDF (Català)
Idioma
Català
English
Español
Português
Indexacio
Informações
Para Leitores
Para Autores
Para Bibliotecários