Hemeroteca Científica Catalana

  • Inici de la sessió
Cerca  
Passar al contingut principal Passar al menú de navegació principal Passar al peu de pàgina del lloc
EduQ
  • Últim número
  • Arxius
  • Avisos
  • Polítiques editorials
    • Política d’accés lliure
  • Quant a
    • Sobre la revista
    • Trameses
    • Equip Editorial
    • Declaració de privacitat
    • Contacte de la revista
    • Patrocini de la revista
  1. Pàgina d'inici /
  2. Arxius /
  3. Núm. 23 (2017)

Núm. 23 (2017)

					Veure Núm. 23 (2017)

Publicat: 2018-10-18

Editorial

  • Monografia: «Especial ECRICE 2016»

    Redacció Revista
    3
    • PDF

Monografia: Especial ECRICE 2016

  • Què ha aportat ECRICE 2016 als investigadors en educació química i a la comunitat educativa?

    Fina Guitart, Carles Bo
    4-8
    • PDF

Articles

  • Aprendre ciència a través d’un enfocament històric

    Rachel Mamlok-Naaman
    9-14
    • PDF
  • La indagació i la seva avaluació: lliçons apreses des de la investigació i la pràctica

    Odilla E. Finlayson
    15-23
    • PDF
  • Enfocaments basats en evidències per a la reforma i l’avaluació curriculars

    Melanie M. Cooper
    24-31
    • PDF
  • Fer l’aprenentatge de la química més rellevant per als estudiants

    Ingo Eilks, Marc Stuckey
    32-39
    • PDF
  • L’ús de pràctiques autèntiques com a principi clau per al disseny de currículums de química

    Astrid Bulte, Gjalt Prins, Marijn Meijer, Albert Pilot, Hannah Sevian
    40-45
    • PDF
  • Educació informal en química: una oportunitat perduda?

    Sarah Hayes
    47-53
    • PDF
  • Estudiant les habilitats químiques de l’estudiant amb l’ús d’eines basades en la navegació i el maquinari de seguiment de la mirada

    Norbert J. Pienta, Hui Tang
    54-62
    • PDF

Fer una tramesa

Fer una tramesa

Llengua

  • Català
  • English
  • Español
  • Português

Indexacio

Dialnet

Sherpa/Romeo

Dulcinea

Carhus Plus +

Revistes Catalanes d'Accés Obert

Rebiun

Matriu d'Informació Avaluació de Revistes

ISSUU

WorldCat

Informació

  • Per a lectors/es
  • Per als autors/ores
  • Per als bibliotecaris/àries


Creative Commons License

Els continguts d’EDUCACIÓ QUÍMICA estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.

ISSN: 2013-1720 (edició electrònica); 2013-1755 (edició impresa).

Pàgina principal de l'IEC

Institut d’Estudis Catalans. Carrer del Carme, 47; 08001 Barcelona.
Telèfon +34 932 701 620. Fax +34 932 701 180. informacio@iec.cat - Informació legal

Amb el suport de la

diputació de barcelona