Hemeroteca Científica Catalana
Inici de la sessió
Cerca
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Últim número
Arxius
Avisos
Polítiques editorials
Política d’accés lliure
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip Editorial
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Patrocini de la revista
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Núm. 23 (2017)
Núm. 23 (2017)
Publicat:
2018-10-18
Editorial
Monografia: «Especial ECRICE 2016»
Redacció Revista
3
PDF
Monografia: Especial ECRICE 2016
Què ha aportat ECRICE 2016 als investigadors en educació química i a la comunitat educativa?
Fina Guitart, Carles Bo
4-8
PDF
Articles
Aprendre ciència a través d’un enfocament històric
Rachel Mamlok-Naaman
9-14
PDF
La indagació i la seva avaluació: lliçons apreses des de la investigació i la pràctica
Odilla E. Finlayson
15-23
PDF
Enfocaments basats en evidències per a la reforma i l’avaluació curriculars
Melanie M. Cooper
24-31
PDF
Fer l’aprenentatge de la química més rellevant per als estudiants
Ingo Eilks, Marc Stuckey
32-39
PDF
L’ús de pràctiques autèntiques com a principi clau per al disseny de currículums de química
Astrid Bulte, Gjalt Prins, Marijn Meijer, Albert Pilot, Hannah Sevian
40-45
PDF
Educació informal en química: una oportunitat perduda?
Sarah Hayes
47-53
PDF
Estudiant les habilitats químiques de l’estudiant amb l’ús d’eines basades en la navegació i el maquinari de seguiment de la mirada
Norbert J. Pienta, Hui Tang
54-62
PDF
Llengua
Català
English
Español
Português
Indexacio
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries