Hemeroteca Científica Catalana
Entrar
Buscar
Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Actual
Archivos
Política editorial
Política de acceso abierto
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo Editorial
Declaración de privacidad
Contacto
Patrocinio de la revista
Inicio
/
Archivos
/
Núm. 23 (2017)
Núm. 23 (2017)
Publicado:
2018-10-18
Editorial
Monografia: «Especial ECRICE 2016»
Redacció Revista
3
PDF (Català)
Monografia: Especial ECRICE 2016
Què ha aportat ECRICE 2016 als investigadors en educació química i a la comunitat educativa?
Fina Guitart, Carles Bo
4-8
PDF (Català)
Artículos
Aprendre ciència a través d’un enfocament històric
Rachel Mamlok-Naaman
9-14
PDF (Català)
La indagació i la seva avaluació: lliçons apreses des de la investigació i la pràctica
Odilla E. Finlayson
15-23
PDF (Català)
Enfocaments basats en evidències per a la reforma i l’avaluació curriculars
Melanie M. Cooper
24-31
PDF (Català)
Fer l’aprenentatge de la química més rellevant per als estudiants
Ingo Eilks, Marc Stuckey
32-39
PDF (Català)
L’ús de pràctiques autèntiques com a principi clau per al disseny de currículums de química
Astrid Bulte, Gjalt Prins, Marijn Meijer, Albert Pilot, Hannah Sevian
40-45
PDF (Català)
Educació informal en química: una oportunitat perduda?
Sarah Hayes
47-53
PDF (Català)
Estudiant les habilitats químiques de l’estudiant amb l’ús d’eines basades en la navegació i el maquinari de seguiment de la mirada
Norbert J. Pienta, Hui Tang
54-62
PDF (Català)
Idioma
Català
English
Español
Português
Indexacio
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as