Hemeroteca Científica Catalana

  • Entrar
Buscar  
Ir al contenido principal Ir al menú de navegación principal Ir al pie de página del sitio
EduQ
  • Actual
  • Archivos
  • Avisos
  • Política editorial
    • Política de acceso abierto
  • Acerca de
    • Sobre la revista
    • Envíos
    • Equipo Editorial
    • Declaración de privacidad
    • Contacto
    • Patrocinio de la revista
  1. Inicio /
  2. Archivos /
  3. Núm. 23 (2017)

Núm. 23 (2017)

					Ver Núm. 23 (2017)

Publicado: 2018-10-18

Editorial

  • Monografia: «Especial ECRICE 2016»

    Redacció Revista
    3
    • PDF (Català)

Monografia: Especial ECRICE 2016

  • Què ha aportat ECRICE 2016 als investigadors en educació química i a la comunitat educativa?

    Fina Guitart, Carles Bo
    4-8
    • PDF (Català)

Artículos

  • Aprendre ciència a través d’un enfocament històric

    Rachel Mamlok-Naaman
    9-14
    • PDF (Català)
  • La indagació i la seva avaluació: lliçons apreses des de la investigació i la pràctica

    Odilla E. Finlayson
    15-23
    • PDF (Català)
  • Enfocaments basats en evidències per a la reforma i l’avaluació curriculars

    Melanie M. Cooper
    24-31
    • PDF (Català)
  • Fer l’aprenentatge de la química més rellevant per als estudiants

    Ingo Eilks, Marc Stuckey
    32-39
    • PDF (Català)
  • L’ús de pràctiques autèntiques com a principi clau per al disseny de currículums de química

    Astrid Bulte, Gjalt Prins, Marijn Meijer, Albert Pilot, Hannah Sevian
    40-45
    • PDF (Català)
  • Educació informal en química: una oportunitat perduda?

    Sarah Hayes
    47-53
    • PDF (Català)
  • Estudiant les habilitats químiques de l’estudiant amb l’ús d’eines basades en la navegació i el maquinari de seguiment de la mirada

    Norbert J. Pienta, Hui Tang
    54-62
    • PDF (Català)

Enviar un artículo

Enviar un artículo

Idioma

  • Català
  • English
  • Español
  • Português

Indexacio

Dialnet

Sherpa/Romeo

Dulcinea

Carhus Plus +

Revistes Catalanes d'Accés Obert

Rebiun

Matriu d'Informació Avaluació de Revistes

ISSUU

WorldCat

Información

  • Para lectores/as
  • Para autores/as
  • Para bibliotecarios/as


Creative Commons License
Els continguts d’EDUCACIÓ QUÍMICA estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.

ISSN: 2013-1720 (edició electrònica); 2013-1755 (edició impresa).

Pàgina principal de l'IEC

Institut d’Estudis Catalans. Carrer del Carme, 47; 08001 Barcelona.
Telèfon +34 932 701 620. Fax +34 932 701 180. informacio@iec.cat - Informació legal

Amb el suport de la

diputació de barcelona