Enfocaments basats en evidències per a la reforma i l’avaluació curriculars

Autors/ores

  • Melanie M. Cooper Michigan State University. Department of Chemistry (USA)

Paraules clau:

Transformació curricular, avaluació, investigació en educació química, tecnologia instructiva, pràctiques científiques.

Resum

La majoria dels esforços de transformació en STEM se centren a incorporar tècniques pedagògiques, en lloc de redissenyar el currículum i les avaluacions. Les avaluacions que posen l’èmfasi en les pràctiques científiques tenen més probabilitats d’obtenir proves sobre allò que els estudiants saben i poden fer que les avaluacions basades en fragments de contingut. En aquest article, examino un nou currículum de química general, «Química, vida, l’univers i tot», que il·lustra una aproximació a la reforma centrada en les idees bàsiques, les pràctiques científiques i els conceptes transversals, i que se sosté en avaluacions que aporten evidències sobre el fet que l’estudiant utilitza el seu coneixement.

paraules clau: Transformació curricular, avaluació, investigació en educació química, tecnologia instructiva, pràctiques científiques.

Descàrregues

Número

Secció

Articles