Fer l’aprenentatge de la química més rellevant per als estudiants

Autors/ores

  • Ingo Eilks University of Bremen (Germany)
  • Marc Stuckey University of Bremen (Germany)

Paraules clau:

Alfabetització científica, rellevància, aprenentatge basat en el context, controvèrsies sociocientífiques, dopatge, tatuatge.

Resum

Els professors de ciències han de fer que l’aprenentatge de la ciència sigui més rellevant per als seus estudiants. Aquesta és una demanda freqüent quan es tracta de reformes en educació científica, en general, i en educació en química, en particular. No obstant això, no sempre és clar el que significa «fer que l’aprenentatge de la ciència sigui més rellevant». Aquest treball reflecteix alguns treballs teòrics i pràctics sobre el significat de la rellevància en l’educació científica i sobre les possibles estratègies d’ensenyament per fer que l’educació científica sigui més rellevant per a l’alumnat en termes de rellevància individual, social i professional, així com augmentar la percepció dels estudiants.

paraules clau: Alfabetització científica, rellevància, aprenentatge basat en el context, controvèrsies sociocientífiques, dopatge, tatuatge.

Biografia de l'autor/a

Ingo Eilks, University of Bremen (Germany)

Ingo Eilks and Marc Stuckey / University of Bremen (Germany)

Descàrregues

Número

Secció

Articles