Hemeroteca Científica Catalana
Registrarse
Entrar
Buscar
Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Actual
Archivos
Avisos
Política editorial
Proceso de revisión por pares
Política de acceso abierto
Archivado
Sobre cargos a los autores de los artículos
Ética de edición y publicación
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo Editorial
Declaración de privacidad
Contacto
Patrocinio de la revista
Indexación
Inicio
/
Archivos
/
Núm. 37 (2021): gener-juny
Núm. 37 (2021): gener-juny
Publicado:
2020-12-09
Tema monográfico
Presentació. Infantesa, arts i educació: reptes metodològics en la historiografia educativa
Pere Capellà Simó, Llorenç Gelabert Gual
9-15
PDF (Català)
PDF (English)
PDF
Orientacions pedagògiques del pintor Fèlix Mestres i Borrell (1873-1933): l’ensenyament primari
Pere Capellà Simó
17-51
PDF (Català)
PDF
PDF (English)
Gaston Quénioux et la réforme de l’enseignement du dessin au début du xxe siècle en France
Renaud d’Enfert
53-82
PDF (Català)
PDF (English)
PDF
Manuel Borguñó y la educación musical en las escuelas del Ateneu Igualadí de la Classe Obrera (1921-1930)
Javier González Martín
83-105
PDF (Català)
PDF (English)
PDF
200 cançons d’abans de la guerra del 36 a les escoles de Mallorca
Miquel Jaume Campaner
107-134
PDF (Català)
PDF
PDF (English)
Els manuals de dibuix de Luis Gil de Vicario
Esther Collados Cardona
135-163
PDF (Català)
PDF
PDF (English)
International dissemination of Zoltán Kodály’s concept of musical education
Zsuzsanna Polyák, Gábor Bodnár
165-194
PDF (Català)
PDF (English)
PDF
Música i escola a terres de parla catalana: influències de la metodologia Segarra en la seva implementació
Llorenç Gelabert Gual, Xavier Motilla Salas
195-220
PDF (Català)
PDF
PDF (English)
Información sobre los autores de los artículos
Informació sobre els autors dels articles
223-225
PDF (Català)
PDF (English)
PDF
Idioma
Català
English
Español
Indexacio
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as