Hemeroteca Científica Catalana
Registre
Inici de la sessió
Cerca
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Últim número
Arxius
Avisos
Polítiques editorials
Procés de revisió de persones expertes
Política d’accés lliure
Arxivament
Quant a càrrecs als autors dels articles
Ètica d'edició i publicació
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip Editorial
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Patrocini de la revista
Indexació
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Núm. 37 (2021): gener-juny
Núm. 37 (2021): gener-juny
Publicat:
2020-12-09
Tema monogràfic
Presentació. Infantesa, arts i educació: reptes metodològics en la historiografia educativa
Pere Capellà Simó, Llorenç Gelabert Gual
9-15
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Orientacions pedagògiques del pintor Fèlix Mestres i Borrell (1873-1933): l’ensenyament primari
Pere Capellà Simó
17-51
PDF
PDF (Español)
PDF (English)
Gaston Quénioux et la réforme de l’enseignement du dessin au début du xxe siècle en France
Renaud d’Enfert
53-82
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Manuel Borguñó y la educación musical en las escuelas del Ateneu Igualadí de la Classe Obrera (1921-1930)
Javier González Martín
83-105
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
200 cançons d’abans de la guerra del 36 a les escoles de Mallorca
Miquel Jaume Campaner
107-134
PDF
PDF (Español)
PDF (English)
Els manuals de dibuix de Luis Gil de Vicario
Esther Collados Cardona
135-163
PDF
PDF (Español)
PDF (English)
International dissemination of Zoltán Kodály’s concept of musical education
Zsuzsanna Polyák, Gábor Bodnár
165-194
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Música i escola a terres de parla catalana: influències de la metodologia Segarra en la seva implementació
Llorenç Gelabert Gual, Xavier Motilla Salas
195-220
PDF
PDF (Español)
PDF (English)
Informació sobre els autors dels articles
Informació sobre els autors dels articles
223-225
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Llengua
Català
English
Español
Indexacio
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries