Hemeroteca Científica Catalana
Registre
Inici de la sessió
Cerca
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Últim número
Arxius
Avisos
Polítiques editorials
Procés de revisió de persones expertes
Política d’accés lliure
Arxivament
Quant a càrrecs als autors dels articles
Ètica d'edició i publicació
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Indexació
Equip Editorial
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Patrocini de la revista
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Núm. 31 (2018): gener-juny
Núm. 31 (2018): gener-juny
Publicat:
2018-01-19
Tema monogràfic
Presentació. La història de l’educació a través dels films: una mirada des de la contemporaneïtat pedagògica
Josep Casanovas Prat, Núria Padrós Tuneu
9-17
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
«Since it permits seeing the past directly, it will eliminate at least at certain important points, the need for investigation and study»: documentary film and history of education
Ian Grosvenor
19-34
PDF
PDF (Español)
PDF (English)
L’educació representada als documentals de propaganda a Espanya (1914-1939)
Pilar Prat Viñolas, Anna Gómez Mundó, Josep Casanovas Prat, Isabel Carrillo Flores, Núria Padrós Tuneu, Eulàlia Collelldemont Pujadas
35-57
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
La imagen de la escuela en la primera etapa del cine español del franquismo: autarquía, patriotismo y nacionalcatolicismo (1939-1950)
Valeriano Durán Manso, Pablo Álvarez Domínguez
59-88
PDF
PDF (Español)
PDF (English)
Film as a source for historical enquiry in education. Research methods and a case study: film adaptations of Pinocchio and their reception in Italy
Simonetta Polenghi
89-111
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Educational Cinema in the Weimar Republic
Anne Bruch
113-124
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Assajos i estudis
La Residència de Senyoretes en temps de guerra (1937-1939). Una experiència d’extensió cultural i educació popular
Wilson Ferrús Peris, Olaya Ramírez Simó
127-165
PDF
PDF (Español)
PDF (English)
Antonia Suau Mercadal (1908-2004), catedrática de Lengua y literatura de enseñanza media: modelo para la formación del futuro profesorado de secundaria
Antonio Bernat Vistarini, José Damián López Martínez, Laura Martínez Cañavate
167-195
PDF
PDF (Español)
PDF (English)
Informació sobre els autors dels articles
Informació sobre els autors dels articles
197-201
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Llengua
Català
English
Español
Indexacio
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries