Llengua corsa i promoció turística: comunicació identitària Autores/as Carlo Girelli Palabras clave: sociolingüística, llengua corsa, anàlisi lingüística, discurs turístic, multilingüisme Resumen La promoció turística produïda en el context francòfon utilitza cada cop més les llengües minoritàries, tant des del punt de vista qualitatiu com quantitatiu. Aquest article estudia les principals línies d’ús de la llengua corsa dins d’un corpus de textos turístics especialment creat sobre Còrsega. En la variada disciplina que és el turisme, en què les diverses matèries troben espai, la riquesa dels vincles entre llengua i economia constitueix diferents possibilitats d’ús. En aquest article, la llengua fa un recorregut entre les qüestions epilingüístiques i de mercantilització, passant també per la toponímia, l’onomàstica comercial i els àmbits educatiu, cultural i disfòric. Descargas Los datos de descargas todavía no están disponibles. Descargas PDF (Italiano) Publicado 2023-07-07 Número Núm. 33 (2023): Llengua i economia Sección Secció monogràfica. Llengua i economia