Llengua corsa i promoció turística: comunicació identitària Autors/ores Carlo Girelli Paraules clau: sociolingüística, llengua corsa, anàlisi lingüística, discurs turístic, multilingüisme Resum La promoció turística produïda en el context francòfon utilitza cada cop més les llengües minoritàries, tant des del punt de vista qualitatiu com quantitatiu. Aquest article estudia les principals línies d’ús de la llengua corsa dins d’un corpus de textos turístics especialment creat sobre Còrsega. En la variada disciplina que és el turisme, en què les diverses matèries troben espai, la riquesa dels vincles entre llengua i economia constitueix diferents possibilitats d’ús. En aquest article, la llengua fa un recorregut entre les qüestions epilingüístiques i de mercantilització, passant també per la toponímia, l’onomàstica comercial i els àmbits educatiu, cultural i disfòric. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Descàrregues PDF (Italiano) Publicat 07-07-2023 Número Núm. 33 (2023): Llengua i economia Secció Secció monogràfica. Llengua i economia